1. Propmocja miasta w mediach lokalnych i ponadlokalnych, 2. Obsługa informacyjna inwestora, 3. Koordynacja organizacji i współorganizacji lokalnych imprez promocyjnych, konferencji prasowych oraz innych uroczystości z udziałem Burmistrza Miasta, 4. Prowadzenie kalendarza imprez i uroczystości z udziałem Burmistrza Miasta 5. Koordynacja organizacji stoisk wystawienniczych Urzędu miasta w czasie targów i imprez, 6. Przygotowanie materiałów reklamowo - informacyjnych promujących miasto, 7. Redagowanie strony internetowej Miasta, 8. Redagowanie Biuletynu Informacyjnego wydawanego przez Urząd Miasta, 9. Monitoring i analiza przekazów medialnych dotyczących miasta Garwolina oraz przedstawianie burmistrzowi propozycji reakcji na te przekazy, 10. Przygotowywanie komunikatów i informacji o działaniach samorządu lokalnego, 11. Organizacja współpracy władz miasta z podmiotami zewnętrznymi, w tym z zagranicą, 12. Prowadzenie korespondencji okolicznościowej, 13. Prowadzenie Kroniki Urzędu Miasta, 14. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem patronatu Burmistrza Miasta, 15. Fotograficzna obsługa wybranych imprez lokalnych, 16.Prowadzenie archiwum fotograficznego Urzędu Miasta, 17. Przygotowywanie plakatów na wybrane imprezy okolicznościowe, 18.Przygotowywanie zaproszeń na wybrane spotkania i uroczystości okolicznościowe, 19. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta oraz koordynacja ich działalności w zakresie promocji miasta.
|