1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu 2. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego. 3. Przygotowywanie umów najmu lokali biurowych i użytkowych znajdujących się w budynkach Urzędu. 4. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza 5. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw. 6. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu 7. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 8. Prowadzenie prac w zakresie zgłoszeń, zmian i wyrejestrowań w ZUS pracowników i zleceniobiorców. 9. Koordynacja prac związanych z organizowaniem stażu absolwentów szkół oraz wolontariuszy. 10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu. 11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu. 12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości. 13.Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności: a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia, b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń, c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań, d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji, e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady, f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady, g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady, h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Miasta związanych z obsługą Rady Miasta w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych, i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Burmistrzowi i odpowiednio merytorycznym wydziałom i podległym jednostkom organizacyjnym w celu zapewnienia ich realizacji, czuwanie nad terminowym informowaniem Rady i komisji o realizacji podjętych uchwał, ustaleń i wniosków, j/ terminowe przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru, k/ umieszczanie p1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu 2. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego. 3. Przygotowywanie umów najmu lokali biurowych i użytkowych znajdujących się w budynkach Urzędu. 4. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza 5. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw. 6. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu 7. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 8. Prowadzenie prac w zakresie zgłoszeń, zmian i wyrejestrowań w ZUS pracowników i zleceniobiorców. 9. Koordynacja prac związanych z organizowaniem stażu absolwentów szkół oraz wolontariuszy. 10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu. 11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu. 12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości. 13.Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności: a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia, b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń, c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań, d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji, e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady, f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady, g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady, h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Miasta związanych z obsługą Rady Miasta w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych, i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Burmistrzowi i odpowiednio merytorycznym wydziałom i podległym jednostkom organizacyjnym w celu zapewnienia ich realizacji, czuwanie nad terminowym informowaniem Rady i komisji o realizacji podjętych uchwał, ustaleń i wniosków, j/ terminowe przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru, k/ umieszczanie p1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu 2. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego. 3. Przygotowywanie umów najmu lokali biurowych i użytkowych znajdujących się w budynkach Urzędu. 4. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza 5. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw. 6. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu 7. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 8. Prowadzenie prac w zakresie zgłoszeń, zmian i wyrejestrowań w ZUS pracowników i zleceniobiorców. 9. Koordynacja prac związanych z organizowaniem stażu absolwentów szkół oraz wolontariuszy. 10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu. 11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu. 12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości. 13.Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności: a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia, b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń, c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań, d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji, e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady, f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady, g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady, h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Miasta związanych z obsługą Rady Miasta w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych, i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Burmistrzowi i odpowiednio merytorycznym wydziałom i podległym jednostkom organizacyjnym w celu zapewnienia ich realizacji, czuwanie nad terminowym informowaniem Rady i komisji o realizacji podjętych uchwał, ustaleń i wniosków, j/ terminowe przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru, k/ umieszczanie p1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu 2. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego. 3. Przygotowywanie umów najmu lokali biurowych i użytkowych znajdujących się w budynkach Urzędu. 4. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza 5. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw. 6. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu 7. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 8. Prowadzenie prac w zakresie zgłoszeń, zmian i wyrejestrowań w ZUS pracowników i zleceniobiorców. 9. Koordynacja prac związanych z organizowaniem stażu absolwentów szkół oraz wolontariuszy. 10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu. 11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu. 12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości. 13.Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności: a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia, b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń, c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań, d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji, e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady, f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady, g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady, h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Miasta związanych z obsługą Rady Miasta w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych, i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Burmistrzowi i odpowiednio merytorycznym wydziałom i podległym jednostkom organizacyjnym w celu zapewnienia ich realizacji, czuwanie nad terminowym informowaniem Rady i komisji o realizacji podjętych uchwał, ustaleń i wniosków, j/ terminowe przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru, k/ umieszczanie p
|