1. Opracowywanie projektów budżetu wraz z Wieloletnią Prognozą Finansową oraz nadzór nad ich realizacją. 2. Zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb miasta dochodami bieżącymi i majątkowymi. 3. Analiza wykonywania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami. 4. Współpraca z Regionalna Izbą Obrachunkową i Urzędami Skarbowymi. 5. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu miasta i gospodarki pozabudżetowej. 6. Prowadzenie spraw opłat na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 7. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie finansowym. 8. Prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie inwestycji. 10. Prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników Urzędu. 11. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków chorobowych. 12. Sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 13. Prowadzenie analityki dochodów budżetowych oraz wydatków i kosztów. 14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracje podatkowe). 15. Ewidencjonowanie środków trwałych. 16. Prowadzenie księgowości syntetycznej budżetu miasta. 17. Prowadzenie księgowości analitycznej do kont budżetu miasta. 18. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Urzędu Miasta. 19. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 20. Obsługa kasowa i księgowa: - podejmowanie gotówki z banku, - przyjmowanie wpłat, - dokonywanie wypłat, - pobór opłaty skarbowej, - prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych, - sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów. 21. Uzgadnianie wpływów podatków z księgowością budżetową. 22. Prowadzenie wymiaru i poboru podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisach. 23. Prowadzenie księgowości podatkowej. 24. Analiza prawidłowości składanych informacji i deklaracji w spr1. Opracowywanie projektów budżetu wraz z Wieloletnią Prognozą Finansową oraz nadzór nad ich realizacją. 2. Zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb miasta dochodami bieżącymi i majątkowymi. 3. Analiza wykonywania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami. 4. Współpraca z Regionalna Izbą Obrachunkową i Urzędami Skarbowymi. 5. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu miasta i gospodarki pozabudżetowej. 6. Prowadzenie spraw opłat na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 7. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie finansowym. 8. Prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie inwestycji. 10. Prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników Urzędu. 11. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków chorobowych. 12. Sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 13. Prowadzenie analityki dochodów budżetowych oraz wydatków i kosztów. 14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracje podatkowe). 15. Ewidencjonowanie środków trwałych. 16. Prowadzenie księgowości syntetycznej budżetu miasta. 17. Prowadzenie księgowości analitycznej do kont budżetu miasta. 18. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Urzędu Miasta. 19. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 20. Obsługa kasowa i księgowa: - podejmowanie gotówki z banku, - przyjmowanie wpłat, - dokonywanie wypłat, - pobór opłaty skarbowej, - prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych, - sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów. 21. Uzgadnianie wpływów podatków z księgowością budżetową. 22. Prowadzenie wymiaru i poboru podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisach. 23. Prowadzenie księgowości podatkowej. 24. Analiza prawidłowości składanych informacji i deklaracji w spr1. Opracowywanie projektów budżetu wraz z Wieloletnią Prognozą Finansową oraz nadzór nad ich realizacją. 2. Zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb miasta dochodami bieżącymi i majątkowymi. 3. Analiza wykonywania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami. 4. Współpraca z Regionalna Izbą Obrachunkową i Urzędami Skarbowymi. 5. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu miasta i gospodarki pozabudżetowej. 6. Prowadzenie spraw opłat na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 7. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie finansowym. 8. Prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie inwestycji. 10. Prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników Urzędu. 11. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków chorobowych. 12. Sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 13. Prowadzenie analityki dochodów budżetowych oraz wydatków i kosztów. 14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracje podatkowe). 15. Ewidencjonowanie środków trwałych. 16. Prowadzenie księgowości syntetycznej budżetu miasta. 17. Prowadzenie księgowości analitycznej do kont budżetu miasta. 18. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Urzędu Miasta. 19. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 20. Obsługa kasowa i księgowa: - podejmowanie gotówki z banku, - przyjmowanie wpłat, - dokonywanie wypłat, - pobór opłaty skarbowej, - prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych, - sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów. 21. Uzgadnianie wpływów podatków z księgowością budżetową. 22. Prowadzenie wymiaru i poboru podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisach. 23. Prowadzenie księgowości podatkowej. 24. Analiza prawidłowości składanych informacji i deklaracji w spr
|