wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Miasto Garwolin

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Nazwa skrócona: KS
Symbol: KS
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Miasta Garwolin
Staszica 15
Garwolin 08-400
Komórka nadrzędna merytorycznie: Burmistrz Miasta Garwolin
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Burmistrz Miasta Garwolin
Dni i godziny pracy: Poniedziałek: 8.00 - 17.00
Wtorek: 8.00 - 16.00
Środa: 8.00 - 16.00
Czwartek: 8.00 - 16.00
Piątek: 8.00 - 16.00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 16.00

 Przedmiot działania i kompetencje:

1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie:
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych
- obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych,
- prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali,
- ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji,
- przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową,
- uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu,
- kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi,
- prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych,
2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe.
3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych.
4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych.
5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami.
6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały.
7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych.
8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych.
9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych
10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej.
11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie:
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych
- obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych,
- prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali,
- ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji,
- przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową,
- uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu,
- kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi,
- prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych,
2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe.
3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych.
4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych.
5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami.
6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały.
7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych.
8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych.
9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych
10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej.
11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie:
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych
- obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych,
- prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali,
- ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji,
- przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową,
- uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu,
- kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi,
- prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych,
2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe.
3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych.
4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych.
5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami.
6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały.
7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych.
8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych.
9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych
10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej.
11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie:
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych
- obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych,
- prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali,
- ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji,
- przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową,
- uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu,
- kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi,
- prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych,
2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe.
3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych.
4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych.
5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami.
6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały.
7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych.
8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych.
9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych
10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej.
11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie:
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych
- obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych
- prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych,
- prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali,
- ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji,
- przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową,
- uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu,
- kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi,
- prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych,
2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe.
3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych.
4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych.
5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami.
6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały.
7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych.
8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych.
9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych
10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej.
11. Organizow

 Kadra kierownicza:

Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Teresa Sergiel
Data wytworzenia informacji 2005-02-11
Data udostępnienia informacji 2005-02-11