1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie: - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych - obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych, - prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali, - ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, - przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową, - uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu, - kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, - prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych, 2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe. 3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych. 4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych. 5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami. 6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały. 7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych. 8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych. 9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych 10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej. 11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie: - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych - obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych, - prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali, - ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, - przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową, - uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu, - kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, - prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych, 2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe. 3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych. 4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych. 5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami. 6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały. 7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych. 8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych. 9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych 10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej. 11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie: - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych - obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych, - prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali, - ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, - przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową, - uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu, - kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, - prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych, 2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe. 3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych. 4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych. 5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami. 6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały. 7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych. 8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych. 9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych 10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej. 11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie: - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych - obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych, - prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali, - ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, - przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową, - uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu, - kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, - prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych, 2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe. 3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych. 4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych. 5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami. 6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały. 7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych. 8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych. 9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych 10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej. 11. Organizow 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym w zakresie: - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych - obsługi finansowo-księgowej komunalnych zasobów mieszkaniowych - prowadzenia ewidencji lokali mieszkalnych, zamiennych i lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z ustaleniem czynszu w lokalach mieszkalnych i lokalach socjalnych, - prowadzenia spraw dotyczących kierowania uprawnionych osób do zawarcia umów najmu lokali, - ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, - przygotowanie list uprawnionych do zawarcia umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bezpośrednia współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową, - uznawanie tytułów prawnych do lokali oraz potwierdzanie uprawnień do lokalu, - kierowanie osób bezdomnych i osób zwolnionych z zakładów karnych do lokali socjalnych, - prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, - prowadzenie procedur w zakresie wykonywania eksmisji z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych, 2. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i merytorycznym rozpatrywaniem wniosków o dodatki mieszkaniowe. 3. Przygotowywanie pełnej dokumentacji oraz prowadzenie procedury sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych. 4. Współpraca z Wydziałem ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Garwolinie w zakresie wnioskowanych czynności wieczysto- księgowych. 5. Współpraca z zarządami budynków Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie prawidłowości zarządzania i administrowania tymi budynkami. 6. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada swoje udziały. 7. Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego komunalnych lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych. 8. Prowadzenie niezbędnych działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania usług komunalnych. 9. Współpraca i nadzór nad PWIK Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez spółkę usług komunalnych 10. Prowadzenie nasadzeń i pielęgnacja zieleni miejskiej. 11. Organizow
|