1. Przeprowadzanie pełnych, problemowych oraz doraźnych kontroli w jednostkach organizacyjnych miasta. 2. Przeprowadzanie kontroli finansowych w innych podmiotach dotowanych przez Miasto w zakresie wykorzystania przekazanej dotacji. 3. Opracowywanie protokołów z kontroli i zaleceń po zakończeniu kontroli finansowej. 4. Przeprowadzanie kontroli wykonania zaleceń pokontrolnych. 5. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie w zakresie poleconym przez Burmistrza Miasta. 6. Przygotowywanie wniosków do Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie naruszenia dyscypliny budżetowej. 7. Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków składanych do Urzędu Miasta Garwolina oraz do jednostek organizacyjnych miasta , prowadzenie ich cenralnego rejestru a także przygotowywanie zestawień statystycznych związanych ze skargami i wnioskami. 8. Koordynacja spraw związanych ze świadczeniem przez towarzystwa ubezpieczeniowe usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej gminy miejskiej Garwolin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
|