Do zadań Referatu Budownictwa i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw, w szczególności: 1) ustalenie granic administracyjnych gminy Głowaczów oraz poszcególnych m iejscowości, 2)pobieranie i przechowywanie aktualnej bazy danych ewidencji gruntów i budynków gminy Głowaczów dla potrzeb wewnętrznych urzędu, 3)gleboznawcza klasyfikacja gruntów, 4) scalania, wymiany i podziału nieruchomości pod skoncentrowane budownictwo jednorodzinne, 5) zakupu tabliczek, numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic, 6)rozgraniczenia gruntów rolnych i nieruchomości, 7) podziału nieruchomości, 8) ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, 9)uznawanie gruntów za mienie gminne, 10)prowadzenie dokumentacji wspólnot gruntowych. 11)gospodarowanie gruntami rolnymi Skarbu Państwa, 12) przekształcenie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności osób fizycznych, 13)prowadzenia rejestru mienia gminnego, 14) gospodarowanie gruntami mienia gminnego, w tym: -sprzedaż, -zamiana, -wieczyste użytkowanie, -zarząd, -dzierżawa, 15) uwłaszcanie nieruchomości osób prawnych będących dotychczas w ich zarządzie lub użytkowaniu, 16) sprzedaży nieruchomości gminnych, w tym lokale mieszkalne, użytkowe, 17) nabywania nieruchomości na rzecz gminy 18)wykonania prawa pierwokupu, 19) regulowania stanu prawego nieruchomości mienia komunalnego, 20) określanie na rzecz gminy opłat adiacenckich, 21) prowadzenia spraw zwiazanych z ustalaniem nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, 22) opracowanie studium uwarumkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, 23)prowadzenie i aktualizacja rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, 24) ustalanie i wydawanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 25) opracowania planów rozwoju gminy w tym: -strategicznych, wieloletnich i rocznych planów rozwoju gminy z uwzględnieniem środków pomocowych, 26)przygotowanie spDo zadań Referatu Budownictwa i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw, w szczególności: 1) ustalenie granic administracyjnych gminy Głowaczów oraz poszcególnych m iejscowości, 2)pobieranie i przechowywanie aktualnej bazy danych ewidencji gruntów i budynków gminy Głowaczów dla potrzeb wewnętrznych urzędu, 3)gleboznawcza klasyfikacja gruntów, 4) scalania, wymiany i podziału nieruchomości pod skoncentrowane budownictwo jednorodzinne, 5) zakupu tabliczek, numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic, 6)rozgraniczenia gruntów rolnych i nieruchomości, 7) podziału nieruchomości, 8) ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, 9)uznawanie gruntów za mienie gminne, 10)prowadzenie dokumentacji wspólnot gruntowych. 11)gospodarowanie gruntami rolnymi Skarbu Państwa, 12) przekształcenie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności osób fizycznych, 13)prowadzenia rejestru mienia gminnego, 14) gospodarowanie gruntami mienia gminnego, w tym: -sprzedaż, -zamiana, -wieczyste użytkowanie, -zarząd, -dzierżawa, 15) uwłaszcanie nieruchomości osób prawnych będących dotychczas w ich zarządzie lub użytkowaniu, 16) sprzedaży nieruchomości gminnych, w tym lokale mieszkalne, użytkowe, 17) nabywania nieruchomości na rzecz gminy 18)wykonania prawa pierwokupu, 19) regulowania stanu prawego nieruchomości mienia komunalnego, 20) określanie na rzecz gminy opłat adiacenckich, 21) prowadzenia spraw zwiazanych z ustalaniem nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, 22) opracowanie studium uwarumkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, 23)prowadzenie i aktualizacja rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, 24) ustalanie i wydawanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 25) opracowania planów rozwoju gminy w tym: -strategicznych, wieloletnich i rocznych planów rozwoju gminy z uwzględnieniem środków pomocowych, 26)przygotowanie spDo zadań Referatu Budownictwa i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw, w szczególności: 1) ustalenie granic administracyjnych gminy Głowaczów oraz poszcególnych m iejscowości, 2)pobieranie i przechowywanie aktualnej bazy danych ewidencji gruntów i budynków gminy Głowaczów dla potrzeb wewnętrznych urzędu, 3)gleboznawcza klasyfikacja gruntów, 4) scalania, wymiany i podziału nieruchomości pod skoncentrowane budownictwo jednorodzinne, 5) zakupu tabliczek, numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic, 6)rozgraniczenia gruntów rolnych i nieruchomości, 7) podziału nieruchomości, 8) ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości, 9)uznawanie gruntów za mienie gminne, 10)prowadzenie dokumentacji wspólnot gruntowych. 11)gospodarowanie gruntami rolnymi Skarbu Państwa, 12) przekształcenie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności osób fizycznych, 13)prowadzenia rejestru mienia gminnego, 14) gospodarowanie gruntami mienia gminnego, w tym: -sprzedaż, -zamiana, -wieczyste użytkowanie, -zarząd, -dzierżawa, 15) uwłaszcanie nieruchomości osób prawnych będących dotychczas w ich zarządzie lub użytkowaniu, 16) sprzedaży nieruchomości gminnych, w tym lokale mieszkalne, użytkowe, 17) nabywania nieruchomości na rzecz gminy 18)wykonania prawa pierwokupu, 19) regulowania stanu prawego nieruchomości mienia komunalnego, 20) określanie na rzecz gminy opłat adiacenckich, 21) prowadzenia spraw zwiazanych z ustalaniem nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, 22) opracowanie studium uwarumkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, 23)prowadzenie i aktualizacja rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, 24) ustalanie i wydawanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 25) opracowania planów rozwoju gminy w tym: -strategicznych, wieloletnich i rocznych planów rozwoju gminy z uwzględnieniem środków pomocowych, 26)przygotowanie sp
|