wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Spiczyn

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Stanowisko pracy ds. kontr. finans. kontr. wewn. oraz gospodarki nieruchom.
Nazwa skrócona:
Symbol: KF, KW, GN
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy Spiczyn

Spiczyn 21-077
Komórka nadrzędna merytorycznie: Sekretarz Gminy
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Wójt Gminy
Dni i godziny pracy: poniedziałek-piątek
7.30-15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek-piątek
7.30-15.30

 Przedmiot działania i kompetencje:

1) w zakresie kontroli finansowej:
- przeprowadzanie kontroli finansowej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, dotyczącej procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem nimi,
2) w zakresie kontroli wewnętrznej:
a) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań na samodzielnych stanowi-skach pracy w Urzędzie oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych,
b) analizowanie skuteczności kontroli oraz monitorowanie wdrażania wniosków i zaleceń pokontrolnych, poprzez przeprowadzanie kontroli sprawdzających,
c) sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdania z działalności kontrolnej,
3) w zakresie gospodarki nieruchomościami:
a) prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych Gminy,
b) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami tj.: sprzedaży, wydzierżawiania, najmu, przekazywania w zarząd nieruchomo-ści komunalnych,
c) dokonywanie czynności dotyczących postępowań sądowych; w sprawach z zakresu własności i innych praw rzeczowych, nabywania własności przez zasiedzenie, o dokonanie wpisu w księdze wieczystej oraz o założenie księ-gi wieczystej,
d) prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie wniosków dotyczą-cych komunalizacji,
4) dokonywanie czynności wynikających z umowy zawartej pomiędzy Gminą a Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa - Oddział Terenowy w Lu-blinie:
a) prowadzenie rejestrów gruntów rolnych Skarbu Państwa,
b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży w imieniu Agencji gruntów rolnych Skarbu Państwa o powierzchni nie przekraczającej 50 ha, w drodze przetargów ustnych,
c) prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawiania nieruchomości Skarbu Państwa,
d) sporządzanie sprawozdań oraz rocznych rozliczeń z Agencją,
4a) prowadzenie spraw w zakresie działalności pożytku pu-blicznego i wolontariatu:
a)współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego,
b)opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzą1) w zakresie kontroli finansowej:
- przeprowadzanie kontroli finansowej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, dotyczącej procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem nimi,
2) w zakresie kontroli wewnętrznej:
a) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań na samodzielnych stanowi-skach pracy w Urzędzie oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych,
b) analizowanie skuteczności kontroli oraz monitorowanie wdrażania wniosków i zaleceń pokontrolnych, poprzez przeprowadzanie kontroli sprawdzających,
c) sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdania z działalności kontrolnej,
3) w zakresie gospodarki nieruchomościami:
a) prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych Gminy,
b) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami tj.: sprzedaży, wydzierżawiania, najmu, przekazywania w zarząd nieruchomo-ści komunalnych,
c) dokonywanie czynności dotyczących postępowań sądowych; w sprawach z zakresu własności i innych praw rzeczowych, nabywania własności przez zasiedzenie, o dokonanie wpisu w księdze wieczystej oraz o założenie księ-gi wieczystej,
d) prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie wniosków dotyczą-cych komunalizacji,
4) dokonywanie czynności wynikających z umowy zawartej pomiędzy Gminą a Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa - Oddział Terenowy w Lu-blinie:
a) prowadzenie rejestrów gruntów rolnych Skarbu Państwa,
b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży w imieniu Agencji gruntów rolnych Skarbu Państwa o powierzchni nie przekraczającej 50 ha, w drodze przetargów ustnych,
c) prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawiania nieruchomości Skarbu Państwa,
d) sporządzanie sprawozdań oraz rocznych rozliczeń z Agencją,
4a) prowadzenie spraw w zakresie działalności pożytku pu-blicznego i wolontariatu:
a)współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego,
b)opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzą1) w zakresie kontroli finansowej:
- przeprowadzanie kontroli finansowej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, dotyczącej procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem nimi,
2) w zakresie kontroli wewnętrznej:
a) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań na samodzielnych stanowi-skach pracy w Urzędzie oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych,
b) analizowanie skuteczności kontroli oraz monitorowanie wdrażania wniosków i zaleceń pokontrolnych, poprzez przeprowadzanie kontroli sprawdzających,
c) sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdania z działalności kontrolnej,
3) w zakresie gospodarki nieruchomościami:
a) prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych Gminy,
b) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami tj.: sprzedaży, wydzierżawiania, najmu, przekazywania w zarząd nieruchomo-ści komunalnych,
c) dokonywanie czynności dotyczących postępowań sądowych; w sprawach z zakresu własności i innych praw rzeczowych, nabywania własności przez zasiedzenie, o dokonanie wpisu w księdze wieczystej oraz o założenie księ-gi wieczystej,
d) prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie wniosków dotyczą-cych komunalizacji,
4) dokonywanie czynności wynikających z umowy zawartej pomiędzy Gminą a Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa - Oddział Terenowy w Lu-blinie:
a) prowadzenie rejestrów gruntów rolnych Skarbu Państwa,
b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży w imieniu Agencji gruntów rolnych Skarbu Państwa o powierzchni nie przekraczającej 50 ha, w drodze przetargów ustnych,
c) prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawiania nieruchomości Skarbu Państwa,
d) sporządzanie sprawozdań oraz rocznych rozliczeń z Agencją,
4a) prowadzenie spraw w zakresie działalności pożytku pu-blicznego i wolontariatu:
a)współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego,
b)opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzą

 Kadra kierownicza:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Barbara Grelak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Barbara Grelak
Data wytworzenia informacji 2003-11-22
Data udostępnienia informacji 2003-11-22