1) w zakresie kontroli finansowej: - przeprowadzanie kontroli finansowej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, dotyczącej procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem nimi, 2) w zakresie kontroli wewnętrznej: a) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań na samodzielnych stanowi-skach pracy w Urzędzie oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych, b) analizowanie skuteczności kontroli oraz monitorowanie wdrażania wniosków i zaleceń pokontrolnych, poprzez przeprowadzanie kontroli sprawdzających, c) sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdania z działalności kontrolnej, 3) w zakresie gospodarki nieruchomościami: a) prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych Gminy, b) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami tj.: sprzedaży, wydzierżawiania, najmu, przekazywania w zarząd nieruchomo-ści komunalnych, c) dokonywanie czynności dotyczących postępowań sądowych; w sprawach z zakresu własności i innych praw rzeczowych, nabywania własności przez zasiedzenie, o dokonanie wpisu w księdze wieczystej oraz o założenie księ-gi wieczystej, d) prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie wniosków dotyczą-cych komunalizacji, 4) dokonywanie czynności wynikających z umowy zawartej pomiędzy Gminą a Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa - Oddział Terenowy w Lu-blinie: a) prowadzenie rejestrów gruntów rolnych Skarbu Państwa, b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży w imieniu Agencji gruntów rolnych Skarbu Państwa o powierzchni nie przekraczającej 50 ha, w drodze przetargów ustnych, c) prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawiania nieruchomości Skarbu Państwa, d) sporządzanie sprawozdań oraz rocznych rozliczeń z Agencją, 4a) prowadzenie spraw w zakresie działalności pożytku pu-blicznego i wolontariatu: a)współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego, b)opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzą1) w zakresie kontroli finansowej: - przeprowadzanie kontroli finansowej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, dotyczącej procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem nimi, 2) w zakresie kontroli wewnętrznej: a) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań na samodzielnych stanowi-skach pracy w Urzędzie oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych, b) analizowanie skuteczności kontroli oraz monitorowanie wdrażania wniosków i zaleceń pokontrolnych, poprzez przeprowadzanie kontroli sprawdzających, c) sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdania z działalności kontrolnej, 3) w zakresie gospodarki nieruchomościami: a) prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych Gminy, b) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami tj.: sprzedaży, wydzierżawiania, najmu, przekazywania w zarząd nieruchomo-ści komunalnych, c) dokonywanie czynności dotyczących postępowań sądowych; w sprawach z zakresu własności i innych praw rzeczowych, nabywania własności przez zasiedzenie, o dokonanie wpisu w księdze wieczystej oraz o założenie księ-gi wieczystej, d) prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie wniosków dotyczą-cych komunalizacji, 4) dokonywanie czynności wynikających z umowy zawartej pomiędzy Gminą a Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa - Oddział Terenowy w Lu-blinie: a) prowadzenie rejestrów gruntów rolnych Skarbu Państwa, b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży w imieniu Agencji gruntów rolnych Skarbu Państwa o powierzchni nie przekraczającej 50 ha, w drodze przetargów ustnych, c) prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawiania nieruchomości Skarbu Państwa, d) sporządzanie sprawozdań oraz rocznych rozliczeń z Agencją, 4a) prowadzenie spraw w zakresie działalności pożytku pu-blicznego i wolontariatu: a)współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego, b)opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzą1) w zakresie kontroli finansowej: - przeprowadzanie kontroli finansowej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, dotyczącej procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem nimi, 2) w zakresie kontroli wewnętrznej: a) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań na samodzielnych stanowi-skach pracy w Urzędzie oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych, b) analizowanie skuteczności kontroli oraz monitorowanie wdrażania wniosków i zaleceń pokontrolnych, poprzez przeprowadzanie kontroli sprawdzających, c) sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdania z działalności kontrolnej, 3) w zakresie gospodarki nieruchomościami: a) prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych Gminy, b) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami tj.: sprzedaży, wydzierżawiania, najmu, przekazywania w zarząd nieruchomo-ści komunalnych, c) dokonywanie czynności dotyczących postępowań sądowych; w sprawach z zakresu własności i innych praw rzeczowych, nabywania własności przez zasiedzenie, o dokonanie wpisu w księdze wieczystej oraz o założenie księ-gi wieczystej, d) prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie wniosków dotyczą-cych komunalizacji, 4) dokonywanie czynności wynikających z umowy zawartej pomiędzy Gminą a Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa - Oddział Terenowy w Lu-blinie: a) prowadzenie rejestrów gruntów rolnych Skarbu Państwa, b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży w imieniu Agencji gruntów rolnych Skarbu Państwa o powierzchni nie przekraczającej 50 ha, w drodze przetargów ustnych, c) prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawiania nieruchomości Skarbu Państwa, d) sporządzanie sprawozdań oraz rocznych rozliczeń z Agencją, 4a) prowadzenie spraw w zakresie działalności pożytku pu-blicznego i wolontariatu: a)współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicz-nego, b)opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzą
|