wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Spiczyn

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Stanowisko pracy ds. obsługi organów Gminy, kadr oraz BIP
Nazwa skrócona: Kadry, org.Gm,bip
Symbol: RG,Ka,BIP
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy Spiczyn

Spiczyn 21-077
Komórka nadrzędna merytorycznie: Sekretarz Gminy
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Wójt Gminy
Dni i godziny pracy: poniedziałek-piątek
7.30-15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek-piątek
7.30-15.30

 Przedmiot działania i kompetencje:

1) W zakresie obsługi organów Gminy:
a) obsługa kancelaryjna sesji Rady, w szczególności:
- zawiadamianie radnych, sołtysów i osób zaproszonych o terminie i miejscu odbycia sesji Rady,
- sporządzanie protokołów sesji,
- zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji poprzez między innymi przygotowanie oraz doręczenie potrzebnych materiałów radnym,
b) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
c) prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych,
d) obsługa kancelaryjna posiedzeń komisji Rady stałych i doraźnych,
e) obsługa kancelaryjna Przewodniczącego Rady,
f ) obsługa spotkań radnych z wyborcami,
g) obsługa dyżurów radnych,
h) prowadzenie ewidencji:
- wydanych radnym legitymacji,
- obecności radnych na sesjach,
- spotkań radnych z wyborcami.
i) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
j) przekazywanie aktów prawnych organów Gminy do właściwych organów nadzoru oraz ich publikacji.
2) W zakresie spraw kadrowych:
a) prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
b) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
c) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy, delegacji służbowych, urlopów oraz dyscypliny pracy,
d) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników,
e) prowadzenie spraw dotyczących bhp pracowników Urzędu,
f) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu,
g) prowadzenie spraw dotyczących obsługi kadrowej Gminnej Biblioteki Publicznej, zgodnie z zawartym porozumieniem z dnia 31 lipca 2002r.
h) współdziałanie ze stanowiskiem pracy ds. księgowości budżetowej przy kompletowaniu dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników Urzędu.
i) uchylone,
3) obsługa poczty elektronicznej,
4) administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej,
5) przekazywanie do Biuletynu Informacji Publicznej w formie elektronicz-nej dokumentów urzędowych podlegających udostępnieniu na podstawie ustawy o dostępie do i1) W zakresie obsługi organów Gminy:
a) obsługa kancelaryjna sesji Rady, w szczególności:
- zawiadamianie radnych, sołtysów i osób zaproszonych o terminie i miejscu odbycia sesji Rady,
- sporządzanie protokołów sesji,
- zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji poprzez między innymi przygotowanie oraz doręczenie potrzebnych materiałów radnym,
b) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
c) prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych,
d) obsługa kancelaryjna posiedzeń komisji Rady stałych i doraźnych,
e) obsługa kancelaryjna Przewodniczącego Rady,
f ) obsługa spotkań radnych z wyborcami,
g) obsługa dyżurów radnych,
h) prowadzenie ewidencji:
- wydanych radnym legitymacji,
- obecności radnych na sesjach,
- spotkań radnych z wyborcami.
i) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
j) przekazywanie aktów prawnych organów Gminy do właściwych organów nadzoru oraz ich publikacji.
2) W zakresie spraw kadrowych:
a) prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
b) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
c) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy, delegacji służbowych, urlopów oraz dyscypliny pracy,
d) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników,
e) prowadzenie spraw dotyczących bhp pracowników Urzędu,
f) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu,
g) prowadzenie spraw dotyczących obsługi kadrowej Gminnej Biblioteki Publicznej, zgodnie z zawartym porozumieniem z dnia 31 lipca 2002r.
h) współdziałanie ze stanowiskiem pracy ds. księgowości budżetowej przy kompletowaniu dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników Urzędu.
i) uchylone,
3) obsługa poczty elektronicznej,
4) administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej,
5) przekazywanie do Biuletynu Informacji Publicznej w formie elektronicz-nej dokumentów urzędowych podlegających udostępnieniu na podstawie ustawy o dostępie do i1) W zakresie obsługi organów Gminy:
a) obsługa kancelaryjna sesji Rady, w szczególności:
- zawiadamianie radnych, sołtysów i osób zaproszonych o terminie i miejscu odbycia sesji Rady,
- sporządzanie protokołów sesji,
- zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji poprzez między innymi przygotowanie oraz doręczenie potrzebnych materiałów radnym,
b) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
c) prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych,
d) obsługa kancelaryjna posiedzeń komisji Rady stałych i doraźnych,
e) obsługa kancelaryjna Przewodniczącego Rady,
f ) obsługa spotkań radnych z wyborcami,
g) obsługa dyżurów radnych,
h) prowadzenie ewidencji:
- wydanych radnym legitymacji,
- obecności radnych na sesjach,
- spotkań radnych z wyborcami.
i) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
j) przekazywanie aktów prawnych organów Gminy do właściwych organów nadzoru oraz ich publikacji.
2) W zakresie spraw kadrowych:
a) prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
b) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
c) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy, delegacji służbowych, urlopów oraz dyscypliny pracy,
d) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników,
e) prowadzenie spraw dotyczących bhp pracowników Urzędu,
f) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu,
g) prowadzenie spraw dotyczących obsługi kadrowej Gminnej Biblioteki Publicznej, zgodnie z zawartym porozumieniem z dnia 31 lipca 2002r.
h) współdziałanie ze stanowiskiem pracy ds. księgowości budżetowej przy kompletowaniu dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników Urzędu.
i) uchylone,
3) obsługa poczty elektronicznej,
4) administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej,
5) przekazywanie do Biuletynu Informacji Publicznej w formie elektronicz-nej dokumentów urzędowych podlegających udostępnieniu na podstawie ustawy o dostępie do i

 Kadra kierownicza:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Barbara Grelak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Barbara Grelak
Data wytworzenia informacji 2003-11-19
Data udostępnienia informacji 2003-11-19