1) opracowanie projektu budżetu Gminy, 2) prowadzenie rachunkowości budżetu Gminy i Urzędu, 3) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz badanie ich zgod-ności z planem finansowym, 4) kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobo-wiązań majątkowych Gminy, 5) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 6) opracowywanie okresowych sprawozdań i analiz o sytuacji finansowej Gminy, 7) zgłaszanie propozycji zmian budżetu Wójtowi, 8) wykonywanie, określonych przepisami prawa, obowiązków w zakresie rachunkowości finansowej, 9) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad następującymi stanowiskami pracy: a) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej, b) stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, c) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej. 10) wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Wójta.
|