wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Spiczyn

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Stanowisko pracy ds. zagospodarowania przestrzennego, geodezji i geologii
Nazwa skrócona: Zagosp.Przestrz,Geod.i Geol.
Symbol: ZP,Gd,G1
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy Spiczyn

Spiczyn 21-077
Komórka nadrzędna merytorycznie: Sekretarz Gminy
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Wójt Gminy
Dni i godziny pracy: poniedziałek-piątek
7.30-15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek-piątek
7.30-15.30

 Przedmiot działania i kompetencje:

1) w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
a ) prowadzenie spraw dotyczących sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz dokonywanych w nim zmian,
b) prowadzenie spraw dotyczących sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz dokonywanych w nim zmian,
c) udostępnianie zainteresowanym wglądu do miejscowego planu zagospo-darowania,
d) wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzenne-go,
e) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w planie zagospodarowania przestrzennego oraz przedstawianie wniosków w tym zakresie Wójtowi,
f) zatwierdzanie podziału nieruchomości pod względem ich zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie spraw dotyczących wzrostu lub obniżenia wartości nieru-chomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zago-spodarowania przestrzennego,
h) wydawanie decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospo-darowania terenu,
i) współdziałanie w zakresie opracowywania planów obszarów funkcjonal-nych wykraczających poza obszar Gminy,
2) w zakresie geodezji:
a) prowadzenie spraw dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
b) współpraca przy opracowywaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywaniu w nim zmian,
c) nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych,
d) nadzór nad umieszczaniem i utrzymaniem tablic z nazwami ulic i pla-ców oraz numerami porządkowymi nieruchomości.
3) w zakresie geologii:
a) przygotowywanie opinii dotyczących poszukiwania i rozpoznawania złóż kopalin,
b) uzgadnianie, z właściwymi organami, udzielenia koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż oraz bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz składowania substancji w górotworze,
c) prowadzenie innych spraw dotyczących prac geologicznych.
4) współpraca ze stanowiskiem pracy ds. integracji europejskiej, rozwoju Gminy oraz handlu i usług w zakresie zadań określonych w ß 25 ust.1, pkt 1, lit.a,
5) ochrona danych osobowych oraz ich udostępnianie na wniosek upraw-nionych po1) w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
a ) prowadzenie spraw dotyczących sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz dokonywanych w nim zmian,
b) prowadzenie spraw dotyczących sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz dokonywanych w nim zmian,
c) udostępnianie zainteresowanym wglądu do miejscowego planu zagospo-darowania,
d) wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzenne-go,
e) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w planie zagospodarowania przestrzennego oraz przedstawianie wniosków w tym zakresie Wójtowi,
f) zatwierdzanie podziału nieruchomości pod względem ich zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie spraw dotyczących wzrostu lub obniżenia wartości nieru-chomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zago-spodarowania przestrzennego,
h) wydawanie decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospo-darowania terenu,
i) współdziałanie w zakresie opracowywania planów obszarów funkcjonal-nych wykraczających poza obszar Gminy,
2) w zakresie geodezji:
a) prowadzenie spraw dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
b) współpraca przy opracowywaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywaniu w nim zmian,
c) nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych,
d) nadzór nad umieszczaniem i utrzymaniem tablic z nazwami ulic i pla-ców oraz numerami porządkowymi nieruchomości.
3) w zakresie geologii:
a) przygotowywanie opinii dotyczących poszukiwania i rozpoznawania złóż kopalin,
b) uzgadnianie, z właściwymi organami, udzielenia koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż oraz bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz składowania substancji w górotworze,
c) prowadzenie innych spraw dotyczących prac geologicznych.
4) współpraca ze stanowiskiem pracy ds. integracji europejskiej, rozwoju Gminy oraz handlu i usług w zakresie zadań określonych w ß 25 ust.1, pkt 1, lit.a,
5) ochrona danych osobowych oraz ich udostępnianie na wniosek upraw-nionych po1) w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
a ) prowadzenie spraw dotyczących sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz dokonywanych w nim zmian,
b) prowadzenie spraw dotyczących sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz dokonywanych w nim zmian,
c) udostępnianie zainteresowanym wglądu do miejscowego planu zagospo-darowania,
d) wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzenne-go,
e) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w planie zagospodarowania przestrzennego oraz przedstawianie wniosków w tym zakresie Wójtowi,
f) zatwierdzanie podziału nieruchomości pod względem ich zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie spraw dotyczących wzrostu lub obniżenia wartości nieru-chomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zago-spodarowania przestrzennego,
h) wydawanie decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospo-darowania terenu,
i) współdziałanie w zakresie opracowywania planów obszarów funkcjonal-nych wykraczających poza obszar Gminy,
2) w zakresie geodezji:
a) prowadzenie spraw dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
b) współpraca przy opracowywaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywaniu w nim zmian,
c) nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych,
d) nadzór nad umieszczaniem i utrzymaniem tablic z nazwami ulic i pla-ców oraz numerami porządkowymi nieruchomości.
3) w zakresie geologii:
a) przygotowywanie opinii dotyczących poszukiwania i rozpoznawania złóż kopalin,
b) uzgadnianie, z właściwymi organami, udzielenia koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż oraz bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz składowania substancji w górotworze,
c) prowadzenie innych spraw dotyczących prac geologicznych.
4) współpraca ze stanowiskiem pracy ds. integracji europejskiej, rozwoju Gminy oraz handlu i usług w zakresie zadań określonych w ß 25 ust.1, pkt 1, lit.a,
5) ochrona danych osobowych oraz ich udostępnianie na wniosek upraw-nionych po

 Kadra kierownicza:

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Tablica 1

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Barbara Grelak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Barbara Grelak
Data wytworzenia informacji 2003-11-19
Data udostępnienia informacji 2003-11-19