URZĄD MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. społeczno-obywatelskich (nazwa stanowiska pracy)
Liczba i wymiar etatu - 1 etat, wymiar pełny
1. Wymagania niezbędne, dotyczące kandydata starającego się o zatrudnienie na w/w stanowisko: 1) jest obywatelem polskim 2) posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe o kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie 3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku 5) posiada umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office. 6) Posiada znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o swobodzie działalności gospodarczej; o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; o samorządzie gminnym 2. Wymagania dodatkowe: 1) Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, staranność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres. 2) Umiejętność prowadzenia rozmów z petentami w trudnych sytuacjach 3) Umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym 4) Znajomość pragmatyki urzędniczej 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1) Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2) Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4) Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5) Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6) Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7) Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8) Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9) Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10) Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów aURZĄD MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. społeczno-obywatelskich (nazwa stanowiska pracy)
Liczba i wymiar etatu - 1 etat, wymiar pełny
1. Wymagania niezbędne, dotyczące kandydata starającego się o zatrudnienie na w/w stanowisko: 1) jest obywatelem polskim 2) posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe o kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie 3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku 5) posiada umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office. 6) Posiada znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o swobodzie działalności gospodarczej; o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; o samorządzie gminnym 2. Wymagania dodatkowe: 1) Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, staranność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres. 2) Umiejętność prowadzenia rozmów z petentami w trudnych sytuacjach 3) Umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym 4) Znajomość pragmatyki urzędniczej 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1) Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2) Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4) Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5) Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6) Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7) Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8) Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9) Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10) Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów aURZĄD MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. społeczno-obywatelskich (nazwa stanowiska pracy)
Liczba i wymiar etatu - 1 etat, wymiar pełny
1. Wymagania niezbędne, dotyczące kandydata starającego się o zatrudnienie na w/w stanowisko: 1) jest obywatelem polskim 2) posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe o kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie 3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku 5) posiada umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office. 6) Posiada znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o swobodzie działalności gospodarczej; o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; o samorządzie gminnym 2. Wymagania dodatkowe: 1) Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, staranność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres. 2) Umiejętność prowadzenia rozmów z petentami w trudnych sytuacjach 3) Umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym 4) Znajomość pragmatyki urzędniczej 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1) Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2) Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4) Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5) Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6) Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7) Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8) Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9) Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10) Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów aURZĄD MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. społeczno-obywatelskich (nazwa stanowiska pracy)
Liczba i wymiar etatu - 1 etat, wymiar pełny
1. Wymagania niezbędne, dotyczące kandydata starającego się o zatrudnienie na w/w stanowisko: 1) jest obywatelem polskim 2) posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe o kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie 3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku 5) posiada umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office. 6) Posiada znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o swobodzie działalności gospodarczej; o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; o samorządzie gminnym 2. Wymagania dodatkowe: 1) Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, staranność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres. 2) Umiejętność prowadzenia rozmów z petentami w trudnych sytuacjach 3) Umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym 4) Znajomość pragmatyki urzędniczej 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1) Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2) Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4) Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5) Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6) Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7) Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8) Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9) Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10) Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów aURZĄD MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. społeczno-obywatelskich (nazwa stanowiska pracy)
Liczba i wymiar etatu - 1 etat, wymiar pełny
1. Wymagania niezbędne, dotyczące kandydata starającego się o zatrudnienie na w/w stanowisko: 1) jest obywatelem polskim 2) posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe o kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie 3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku 5) posiada umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office. 6) Posiada znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o swobodzie działalności gospodarczej; o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; o samorządzie gminnym 2. Wymagania dodatkowe: 1) Odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, staranność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres. 2) Umiejętność prowadzenia rozmów z petentami w trudnych sytuacjach 3) Umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym 4) Znajomość pragmatyki urzędniczej 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących działalności podmiotów gospodarczych, a w szczególności: 1) Ewidencjonowanie działalności gospodarczej - prowadzenie rejestru. 2) Przygotowywanie zaświadczeń o prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Przygotowywanie zaświadczeń o zmianach do zaświadczeń o działalności gospodarczej. 4) Odnotowywanie zmian w rejestrach. 5) Przygotowywanie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej. 6) Odnotowywanie likwidacji w rejestrach. 7) Przygotowywanie zaświadczeń o okresach prowadzonej działalności do ZUS oraz innych instytucji. 8) Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, Urzędem Statystycznym. 9) Przygotowanie projektów zezwoleń stałych i jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych. 10) Prowadzenie rejestru wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów a
|