1. Obsługa organizacyjna i biurowa Rady Miejskiej i jej organów, a w szczególności: 1)współdziałanie ze stanowiskami pracy odpowiedzialnymi za przygotowanie materiałów na sesję Rady Miejskiej, posiedzenia komisji oraz inne spotkania, narady robocze organizowane w ramach działalności Rady Miejskiej, 2)przygotowanie zawiadomień dla radnych o terminie i tematyce sesji Rady Miejskiej wraz z innymi materiałami i informacjami oraz zaproszeń na sesję Rady Miejskiej dla osób zaproszonych na sesję, 3)obsługa techniczno - biurowa sesji Rady Miejskiej Działoszyn (protokołowanie i pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, Komisji Skrutacyjnej), 4)przekazywanie w porozumieniu z Burmistrzem Miasta i Gminy i Sekretarzem Miasta i Gminy do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym, jednostkom i instytucjom podjętych przez Rady Miejskiej uchwał, wniosków, interpelacji radnych. 5)prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Rady Miejskiej, interpelacji radnych, protokoły z sesji, ewidencja uchwał Rady Miejskiej, sprawozdania i analizy, 6)opracowywanie projektów zbiorczych informacji o załatwieniu wniosków i interpelacji radnych, 7)przygotowanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej projektów planów pracy Rady Miejskiej w oparciu o propozycje Burmistrza Miasta i Gminy oraz wnioski Komisji Rady, 8)współudział w przygotowywaniu sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej przekładanych na sesję, 2.Obsługa organizacyjno - biurowa Komisji Polityki Gospodarczej, Budżetu i Finansów i Komisji Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Organizacja i funkcjonowanie Urzędu z wyłączeniem spraw kadrowych. 4.Prowadzenie spraw związanych z współdziałaniem organów gminy z organami powiatu i sąsiednich gmin. 5.Prowadzenie ewidencji uchwał organów gminy oraz wykazu obowiązujących przepisów prawa miejscowego. 6.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków. 7.Współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP i referendów. 8.Prowadzenie b1. Obsługa organizacyjna i biurowa Rady Miejskiej i jej organów, a w szczególności: 1)współdziałanie ze stanowiskami pracy odpowiedzialnymi za przygotowanie materiałów na sesję Rady Miejskiej, posiedzenia komisji oraz inne spotkania, narady robocze organizowane w ramach działalności Rady Miejskiej, 2)przygotowanie zawiadomień dla radnych o terminie i tematyce sesji Rady Miejskiej wraz z innymi materiałami i informacjami oraz zaproszeń na sesję Rady Miejskiej dla osób zaproszonych na sesję, 3)obsługa techniczno - biurowa sesji Rady Miejskiej Działoszyn (protokołowanie i pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, Komisji Skrutacyjnej), 4)przekazywanie w porozumieniu z Burmistrzem Miasta i Gminy i Sekretarzem Miasta i Gminy do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym, jednostkom i instytucjom podjętych przez Rady Miejskiej uchwał, wniosków, interpelacji radnych. 5)prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Rady Miejskiej, interpelacji radnych, protokoły z sesji, ewidencja uchwał Rady Miejskiej, sprawozdania i analizy, 6)opracowywanie projektów zbiorczych informacji o załatwieniu wniosków i interpelacji radnych, 7)przygotowanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej projektów planów pracy Rady Miejskiej w oparciu o propozycje Burmistrza Miasta i Gminy oraz wnioski Komisji Rady, 8)współudział w przygotowywaniu sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej przekładanych na sesję, 2.Obsługa organizacyjno - biurowa Komisji Polityki Gospodarczej, Budżetu i Finansów i Komisji Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Organizacja i funkcjonowanie Urzędu z wyłączeniem spraw kadrowych. 4.Prowadzenie spraw związanych z współdziałaniem organów gminy z organami powiatu i sąsiednich gmin. 5.Prowadzenie ewidencji uchwał organów gminy oraz wykazu obowiązujących przepisów prawa miejscowego. 6.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków. 7.Współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP i referendów. 8.Prowadzenie b1. Obsługa organizacyjna i biurowa Rady Miejskiej i jej organów, a w szczególności: 1)współdziałanie ze stanowiskami pracy odpowiedzialnymi za przygotowanie materiałów na sesję Rady Miejskiej, posiedzenia komisji oraz inne spotkania, narady robocze organizowane w ramach działalności Rady Miejskiej, 2)przygotowanie zawiadomień dla radnych o terminie i tematyce sesji Rady Miejskiej wraz z innymi materiałami i informacjami oraz zaproszeń na sesję Rady Miejskiej dla osób zaproszonych na sesję, 3)obsługa techniczno - biurowa sesji Rady Miejskiej Działoszyn (protokołowanie i pomoc techniczna Komisji Uchwał i Wniosków, Komisji Skrutacyjnej), 4)przekazywanie w porozumieniu z Burmistrzem Miasta i Gminy i Sekretarzem Miasta i Gminy do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym, jednostkom i instytucjom podjętych przez Rady Miejskiej uchwał, wniosków, interpelacji radnych. 5)prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Rady Miejskiej, interpelacji radnych, protokoły z sesji, ewidencja uchwał Rady Miejskiej, sprawozdania i analizy, 6)opracowywanie projektów zbiorczych informacji o załatwieniu wniosków i interpelacji radnych, 7)przygotowanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej projektów planów pracy Rady Miejskiej w oparciu o propozycje Burmistrza Miasta i Gminy oraz wnioski Komisji Rady, 8)współudział w przygotowywaniu sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej przekładanych na sesję, 2.Obsługa organizacyjno - biurowa Komisji Polityki Gospodarczej, Budżetu i Finansów i Komisji Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska. 3.Organizacja i funkcjonowanie Urzędu z wyłączeniem spraw kadrowych. 4.Prowadzenie spraw związanych z współdziałaniem organów gminy z organami powiatu i sąsiednich gmin. 5.Prowadzenie ewidencji uchwał organów gminy oraz wykazu obowiązujących przepisów prawa miejscowego. 6.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków. 7.Współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP i referendów. 8.Prowadzenie b |