1. Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań bhp w: - szkołach podstawowych, - gimnazjach, - przedszkolach publicznych, - Urzędzie MiG, - MG Domu Kultury, - strażach. 2. Sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy okresowych analiz stanu bhp oraz propozycji działań profilaktycznych w ww. placówkach. 3. Dokonywanie w ramach nadzoru kontroli stanu bhp oraz przygotowywanie stosownych zaleceń. 4. Organizowanie szkoleń pracowników w zakresie bhp. 5. Organizowanie przeprowadzania badań profilaktycznych. 6. Prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy i chorób zawodowych (w tym prowadzenie stosownych rejestrów). 7. Przestrzeganie stosowania środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. 8. Prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną ochroną zdrowia. 9. Przestrzeganie zadań i obowiązków z zakresu bhp wynikających z Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych w tym zakresie. 10. Organizowanie akcji odśnieżania dróg i dojazdów do stacji kolejowych, przystanków autobusowych, obiektów użyteczności publicznej. Współpraca w tym zakresie z zakładami oraz Rejonem Dróg Publicznych w Wieluniu. 11. Przygotowanie projektu decyzji na umieszczanie w pasie drogowym dróg gminnych wszelakiego rodzaju urządzeń, a nie związanych z gospodarką drogową oraz orzekanie o przywróceniu do stanu poprzedniego pasa drogowego w razie jego naruszenia. 12. Występowanie z wnioskami w sprawie ustalania sieci przystanków autobusowych i rozkładu jazdy autobusów. 13. Nadzór nad sadzeniem i utrzymywaniem zadrzewień w pasie dróg lokalnych. 14. Przygotowanie projektów i wniosków w zakresie ograniczenia ruchu. 15. Bieżące aktualizowanie organizacji ruchu drogowego w mieście, wymiana i konserwacja znaków drogowych i sygnalizacji. 16. Prowadzenie ewidencji znaków drogowych na terenie miasta i gminy. Prowadzenie ewidencji mostów na terenie gminy - przygotowanie wniosków w zakresie utrzymania i konserwacji obiektów mostowych. 17. Przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego oznakowania pionowego i 1. Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań bhp w: - szkołach podstawowych, - gimnazjach, - przedszkolach publicznych, - Urzędzie MiG, - MG Domu Kultury, - strażach. 2. Sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy okresowych analiz stanu bhp oraz propozycji działań profilaktycznych w ww. placówkach. 3. Dokonywanie w ramach nadzoru kontroli stanu bhp oraz przygotowywanie stosownych zaleceń. 4. Organizowanie szkoleń pracowników w zakresie bhp. 5. Organizowanie przeprowadzania badań profilaktycznych. 6. Prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy i chorób zawodowych (w tym prowadzenie stosownych rejestrów). 7. Przestrzeganie stosowania środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. 8. Prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną ochroną zdrowia. 9. Przestrzeganie zadań i obowiązków z zakresu bhp wynikających z Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych w tym zakresie. 10. Organizowanie akcji odśnieżania dróg i dojazdów do stacji kolejowych, przystanków autobusowych, obiektów użyteczności publicznej. Współpraca w tym zakresie z zakładami oraz Rejonem Dróg Publicznych w Wieluniu. 11. Przygotowanie projektu decyzji na umieszczanie w pasie drogowym dróg gminnych wszelakiego rodzaju urządzeń, a nie związanych z gospodarką drogową oraz orzekanie o przywróceniu do stanu poprzedniego pasa drogowego w razie jego naruszenia. 12. Występowanie z wnioskami w sprawie ustalania sieci przystanków autobusowych i rozkładu jazdy autobusów. 13. Nadzór nad sadzeniem i utrzymywaniem zadrzewień w pasie dróg lokalnych. 14. Przygotowanie projektów i wniosków w zakresie ograniczenia ruchu. 15. Bieżące aktualizowanie organizacji ruchu drogowego w mieście, wymiana i konserwacja znaków drogowych i sygnalizacji. 16. Prowadzenie ewidencji znaków drogowych na terenie miasta i gminy. Prowadzenie ewidencji mostów na terenie gminy - przygotowanie wniosków w zakresie utrzymania i konserwacji obiektów mostowych. 17. Przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego oznakowania pionowego i 1. Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań bhp w: - szkołach podstawowych, - gimnazjach, - przedszkolach publicznych, - Urzędzie MiG, - MG Domu Kultury, - strażach. 2. Sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy okresowych analiz stanu bhp oraz propozycji działań profilaktycznych w ww. placówkach. 3. Dokonywanie w ramach nadzoru kontroli stanu bhp oraz przygotowywanie stosownych zaleceń. 4. Organizowanie szkoleń pracowników w zakresie bhp. 5. Organizowanie przeprowadzania badań profilaktycznych. 6. Prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy i chorób zawodowych (w tym prowadzenie stosownych rejestrów). 7. Przestrzeganie stosowania środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. 8. Prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną ochroną zdrowia. 9. Przestrzeganie zadań i obowiązków z zakresu bhp wynikających z Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych w tym zakresie. 10. Organizowanie akcji odśnieżania dróg i dojazdów do stacji kolejowych, przystanków autobusowych, obiektów użyteczności publicznej. Współpraca w tym zakresie z zakładami oraz Rejonem Dróg Publicznych w Wieluniu. 11. Przygotowanie projektu decyzji na umieszczanie w pasie drogowym dróg gminnych wszelakiego rodzaju urządzeń, a nie związanych z gospodarką drogową oraz orzekanie o przywróceniu do stanu poprzedniego pasa drogowego w razie jego naruszenia. 12. Występowanie z wnioskami w sprawie ustalania sieci przystanków autobusowych i rozkładu jazdy autobusów. 13. Nadzór nad sadzeniem i utrzymywaniem zadrzewień w pasie dróg lokalnych. 14. Przygotowanie projektów i wniosków w zakresie ograniczenia ruchu. 15. Bieżące aktualizowanie organizacji ruchu drogowego w mieście, wymiana i konserwacja znaków drogowych i sygnalizacji. 16. Prowadzenie ewidencji znaków drogowych na terenie miasta i gminy. Prowadzenie ewidencji mostów na terenie gminy - przygotowanie wniosków w zakresie utrzymania i konserwacji obiektów mostowych. 17. Przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego oznakowania pionowego i |