Do zadań specjalisty pracy socjalnej należy w szczególności:
- wprowadzanie danych zawartych w wywiadach środowiskowych do programu komputerowego „Pomost" oraz ich modyfikowanie,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
- tworzenie planów wypłat w sprawach świadczeń z pomocy społecznej w programie komputerowym „Pomost”,
- sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń z pomocy społecznej,
- prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń z pomocy społecznej,
- terminowe przygotowywanie sprawozdań,
- organizowanie pracy opiekunek: układanie grafików dla opiekunek, wypisywanie kart pracy, rozliczanie godzin pracy po zakończeniu miesiąca, opracowywanie zestawienia odpłatności za usługi opiekuńcze i przekazywanie Sekcji ekonomiczno- finansowej, interwencje,
- planowanie budżetu w części dotyczącej wypłaty świadczeń z pomocy społecznej.
|