Do zadań Zespołu do spraw administracyjno-gospodarczych, który na podstawie przepisów prawa w szczególności wykonuje następujące zadania:
1)administrowanie mieniem oraz sprawowanie nadzoru i kontroli nad mieniem PCPR,
w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych, wykazów wyposażenia,
2) nadzór nad zapewnieniem właściwego bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w PCPR, a w szczególności prowadzenie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz wnioskowanie do Dyrektora o zapewnienie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych, odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,
3)prowadzenie sekretariatu, a w szczególności:
a)przyjmowanie i nadawanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej,
b)protokołowanie i obsługa narad, posiedzeń komisji i zespołów;
c)powielanie, przepisywanie pism i innych materiałów,
d)obsługa poczty elektronicznej,
4)prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym oraz konserwacją wyposażenia PCPR, w tym sporządzanie i prowadzenie dokumentacji
w ramach zamówień publicznych oraz dokonywanie zaopatrzenia materiałowego PCPR,
5) prowadzenie składnicy akt PCPR,
6) prowadzenie spraw z zakresu kadr :
9)przygotowywanie projektów umów i pism w zakresie prowadzonych spraw oraz zabezpieczenie PCPR w zakresie bhp, p-poż,
10) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowisko pracy,
12)prowadzenie aktualizacji danych na stronach teleinformatycznych, w tym BIP PCPR.”;