wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Jachowicza z oddzialami integracyjnymi

Informacje systemowe o wybranej jednostce

Herb jednostki
Pełna nazwa jednostki: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Jachowicza z oddzialami integracyjnymi
Adres jednostki: 97-400 Bełchatów, ul. Dąbrowskiego 11
Kod terytorialny GUS: 100101x
NIP: 769-11-05- 945
REGON: 000816380
Numer rachunku bankowego: PKO BP 65 1020 3958 0000 9502 0268 0841
Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP: Kazimierz Martela
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji: Jadwiga Drozdowska
Data wytworzenia informacji: 2021-11-19
Data udostępnienia informacji: 2021-11-19

Kierownik jednostki

Imię i Nazwisko: Renata Szustakiewicz
Od kiedy zatrudniony w jednostce: 0001-01-01
Czy pracownik jednostki: Tak
Poziom wykształcenia: Wyższe
Szczegółowe informacjie o kierowniku jednostki: Pokaż

 Informacje ogólne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w jednostce

Stan na dzień: 2015-02-13
Zatrudnienie ogółem (osoby): 96
Zatrudnienie ogółem w przeliczeniu na pełne etaty: 0
Liczba stanowisk kierowniczych: 3
Średnie wynagrodzenie netto (miesięczne) na stanowiskach kierowniczych 3 475,00 zł
Średnie wynagrodzenie brutto (miesięczne) na stanowiskach kierowniczych: 4 891,00 zł
Średnie wynagrodzenie netto w jednostce: 2 628,00 zł
Średnie wynagrodzenie brutto w jednostce: 3 552,00 zł

 Pozostałe informacje o jednostce

StatusPrawny lub forma prawna: Jednostka budżetowa
Nazwa organu tworzącego: Rada Miejska w Bełchatowie
Akt tworzący: Uchwała Nr 37/IV/99 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 10 marca 1999 r. w sprawie przekształcenia Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Jachowicza w Bełchatowie
Liczba zatrudnionych: 163
Średnie wynagrodzenie: 1712,45zł
Przedmiot działania i kompetencje: EDUKACJA I WYCHOWANIE

Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności przez:
1. Realizację praw każdego obywatela Rzeczypospolitej-Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci i młodzieży do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju,
2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny,
3. Dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych, a także umożliwienie korzystania z opieki psychologicznej i specjalistycznych form pracy dydaktycznej,
4. Stworzenie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie w różnych - odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej epach,
5. Utrzymanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach i placówkach,
6. Upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska,
7. Zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów,
8. Kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem,
9. Umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym,
10. Rozszerzenie wiedzy przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
11. Rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- udział w szkolnych zawodach sportowych z możliwością udziału na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
12. Upowszechnienie dostępu do gimnazjów, których ukończeEDUKACJA I WYCHOWANIE

Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności przez:
1. Realizację praw każdego obywatela Rzeczypospolitej-Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci i młodzieży do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju,
2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny,
3. Dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych, a także umożliwienie korzystania z opieki psychologicznej i specjalistycznych form pracy dydaktycznej,
4. Stworzenie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie w różnych - odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej epach,
5. Utrzymanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach i placówkach,
6. Upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska,
7. Zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów,
8. Kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem,
9. Umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym,
10. Rozszerzenie wiedzy przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
11. Rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- udział w szkolnych zawodach sportowych z możliwością udziału na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
12. Upowszechnienie dostępu do gimnazjów, których ukończeEDUKACJA I WYCHOWANIE

Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności przez:
1. Realizację praw każdego obywatela Rzeczypospolitej-Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci i młodzieży do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju,
2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny,
3. Dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych, a także umożliwienie korzystania z opieki psychologicznej i specjalistycznych form pracy dydaktycznej,
4. Stworzenie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie w różnych - odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej epach,
5. Utrzymanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach i placówkach,
6. Upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska,
7. Zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów,
8. Kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem,
9. Umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym,
10. Rozszerzenie wiedzy przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
11. Rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- udział w szkolnych zawodach sportowych z możliwością udziału na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
12. Upowszechnienie dostępu do gimnazjów, których ukończeEDUKACJA I WYCHOWANIE

Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności przez:
1. Realizację praw każdego obywatela Rzeczypospolitej-Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci i młodzieży do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju,
2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny,
3. Dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych, a także umożliwienie korzystania z opieki psychologicznej i specjalistycznych form pracy dydaktycznej,
4. Stworzenie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie w różnych - odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej epach,
5. Utrzymanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach i placówkach,
6. Upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska,
7. Zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów,
8. Kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem,
9. Umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym,
10. Rozszerzenie wiedzy przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
11. Rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków budżetowych),
- udział w szkolnych zawodach sportowych z możliwością udziału na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim oraz centralnym,
12. Upowszechnienie dostępu do gimnazjów, których ukończe
Informacje o użytkownikach: 2 klasy "0" dzieci w wieku 6-u lat - 43.
42 klas I-VIII, liczba uczniów - 930.
Tryb działania w zakresie gospodarki budżetowej i pozabudżetowej: Szkoła prowadzi samodzielną gospodarkę finansową w ramach posiadanych środków, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych (zg.ze statutem szkoły i obowiązującą ustawą).
Informacje dodatkowe o działalności: Na terenie szkoły działają liczne koła zainteresowań oraz koła przedmiotowe. Szkoła prowadzi świetlicę szkolną. Nagrody i sukcesy szkoły w konkursach i olimpiadach zamieszczone są na stronie www szkoły. Prowadzimy naukę j.angielskiego, j.rosyjskiego, niemieckiego i francuskiego.
Struktura własnościowa: 100% - własność Gmina-Miasto Bełchatówx

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Kazimierz Martela
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Jadwiga Drozdowska, Agata Wolska-Siwek, Kazimierz Martela
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji Kazimierz Martela , Urszula Dudek-Nitecka
Data wytworzenia informacji 2021-11-19, 2017-10-04, 2004-03-01, 2015-09-25
Data udostępnienia informacji 2021-11-19, 2017-10-04, 2004-03-01, 2015-09-25