sekretarka
Do obowiązków sekretarza szkoły należy prowadzenie na bieżąco dokumentacji szkoły, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji i dokumentacji związanej z ruchem uczniów. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania .Wydawanie świadectw szkolnych , legitymacji uczniowskich . Prowadzenie dokumentacji wypadkowej uczniów ( współpraca z zakładem ubezpieczeniowym, prowadzenie rejestru wypadków , wydawanie kart wypadkowych).Zapewnienie druków i materiałów kancelaryjnych przy współpracy z kierownikiem gospodarczym szkoły . Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych . Wystawianie delegacji służbowych. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z całokształtem prawidłowego funkcjonowania pracy szkoły .
Kadry
Do obowiązków specjalisty ds kadr należy prowadzenie formalnej dokumentacji pracowników szkoły, sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących spraw kadrowych. Współpracować ze wszystkimi pracownikami działów: ekonomicznego, administracyjnego, obsługi. Zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy służbowej.
|