Upowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postawUpowszechnianie idei promowania zdrowia dokonało się w latach dziewięćdziesiątych na całym świecie dzięki Światowej organizacji zdrowia, która uznała, że "zdrowie to nie tylko brak choroby, ale także stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie tylko nieobecność choroby lub osłabienia". Zdrowie nie jest wartością przekazywaną raz na całe życie, na którą nie mają wpływu wysiłki i starania własne czy też wpływy zewnętrzne. Zdrowie możemy sami w pewnej wierze kształtować, doskonalić i dbać o nie. Dlatego też podnoszenie świadomości prozdrowotnej u najmłodszych członków naszego społeczeństwa, u których to kształtują się nawyki i przyzwyczajenia często utrwalone na całe życie uważamy za priorytetowe w swojej działalności. Realizowany w placówce program Edukacji Zdrowotnej obejmuje swym zasięgiem całe otoczenie, w którym żyje i przebywa dziecko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty współpracują w naszej placówce zgodnie trzy strony edukacyjne: nauczyciel-środowisko rodzinne-dzieci. Najlepszym przewodnikiem po stopniach edukacji zdrowotnej jest nauczyciel. On daje możliwość szerzenia, rozpowszechniania promocji zdrowia, rozumianej przez WHO jako proces umożliwiający każdemu człowiekowi zwiększenie oddziaływań na jego zdrowie w sensie jego poprawy i utrzymania. Nauczyciel jest więc najlepszym kreatorem zdrowia, podkreśla we wszystkich działaniach aspekty wychowawcze, ukazuje dzieciom różnorodne korzyści, jakie daje im aktywność ruchowa i dbałość o zdrowie swoje i innych. W edukacji zdrowotnej niezwykle ważną rolę odgrywa współpraca nauczyciela z rodzicami. Dziecko uczy się przez naśladownictwo, poszukuje wzorców przede wszystkim wśród najbliższych czyli rodziców. Jeżeli ma prawidłowy wzór w domu, jeżeli rodzice wymagają czegoś, sami też to robią dziecko przekonuje się, że jest to naprawdę ważne, bo nie dotyczy tylko niego ale innych również. W naszych działaniach pragniemy uświadomić rodzicom, że edukacja zdrowotna to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także kształtowanie wartości, postaw |