wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: ARCHIWALNA WERSJA BIP - Miejski Oćrodek Pomocy Społecznej

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Zastępca Dyrektora ds. Organizacyjno - Prawnych
Nazwa skrócona:
Symbol: ZDO
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Dąbrowskiego 2
Bełchatów 97-400
Komórka nadrzędna merytorycznie: Dyrektor
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Dyrektor
Dni i godziny pracy: Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30 lub 9.00 - 17.00
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów: Wtorek 13.00 - 17.00

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - prawnych należy w szczególności:

1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
2)nadzorowanie pracy podległych działów,
3)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych,
4)ocenianie kierowników podległych działów,
5)przygotowywanie wspólnie z kierownikami podległych działów propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań,
6)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego, uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz z zakresu pomocy społecznej,
7)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach,
8)opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, instrukcji, zarządzeń,
9)prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora MOPS, zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i upoważnień Prezydenta,
10)prowadzenie rejestru dokonanych kontroli zewnętrznych,
11)informowanie osób kierujących pracą komórek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa,
12)pomoc przy opracowywaniu wzorów postanowień i decyzji administracyjnych,
13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne,
14)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS,
15)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek,
16)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługująDo zadań Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - prawnych należy w szczególności:

1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
2)nadzorowanie pracy podległych działów,
3)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych,
4)ocenianie kierowników podległych działów,
5)przygotowywanie wspólnie z kierownikami podległych działów propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań,
6)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego, uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz z zakresu pomocy społecznej,
7)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach,
8)opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, instrukcji, zarządzeń,
9)prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora MOPS, zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i upoważnień Prezydenta,
10)prowadzenie rejestru dokonanych kontroli zewnętrznych,
11)informowanie osób kierujących pracą komórek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa,
12)pomoc przy opracowywaniu wzorów postanowień i decyzji administracyjnych,
13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne,
14)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS,
15)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek,
16)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługująDo zadań Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - prawnych należy w szczególności:

1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
2)nadzorowanie pracy podległych działów,
3)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych,
4)ocenianie kierowników podległych działów,
5)przygotowywanie wspólnie z kierownikami podległych działów propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań,
6)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego, uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz z zakresu pomocy społecznej,
7)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach,
8)opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, instrukcji, zarządzeń,
9)prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora MOPS, zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i upoważnień Prezydenta,
10)prowadzenie rejestru dokonanych kontroli zewnętrznych,
11)informowanie osób kierujących pracą komórek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa,
12)pomoc przy opracowywaniu wzorów postanowień i decyzji administracyjnych,
13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne,
14)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS,
15)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek,
16)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługują

 Kadra kierownicza:

Zastępca Dyrektora MOPS ds. Organizacyjno - Prawnych

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Kamila Chlebowska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Katarzyna Cieślik
Data wytworzenia informacji 2012-09-28
Data udostępnienia informacji 2012-10-04