Do zadań realizowanych przez dział organizacyjny należy w szczególności:
1)prowadzenie spraw kadrowych pracowników MOPS, tj. a)przygotowywanie i kompletowanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmian i rozwiązania stosunku pracy, b)przygotowywanie projektów zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności zastępców dyrektora, głównego księgowego i stanowisk samodzielnych, c)prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników MOPS, d)ustalanie pracownikom uprawnień do nagród jubileuszowych, uprawnień rentowych i emerytalnych oraz prowadzenie ewidencji rencistów i emerytów, e)przygotowywanie dokumentacji związanej z procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze, f)nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej i organizowanie egzaminu kończącego służbę, g)prowadzenie ewidencji pracowników posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, h)prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom MOPS odznaczeń państwowych, odznak, wyróżnień i nagród oraz prowadzenie ewidencji odznaczonych pracowników, i)prowadzenie spraw związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia pracowników, 2)prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami, praktykami, stażami oraz wolontariatem, 3)określanie konieczności oraz wysokości wnoszenia składek na PFRON, 4)sporządzanie umów cywilno - prawnych (z wyłączeniem umów dot. odpłatności osób zobowiązanych za pobyt w domu pomocy społecznej) i prowadzenie ich ewidencji, 5)organizowanie szkoleń dla pracowników w zakresie obsługi programów informatycznych oraz ochrony danych osobowych, 6)prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych oraz zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, 7)kontrola: a)przestrzegania dyscypliny pracy w MOPS, b)prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich, c)przestrzegania postanowień Regulaminu pracy, 8)obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej, 9)prowadzenie zakładowej składnicy akt, w tym: a)przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych MOPS, b)właściwe zabezpieczanie dokumentacji i jej ewidencjonowanie, c)wyDo zadań realizowanych przez dział organizacyjny należy w szczególności:
1)prowadzenie spraw kadrowych pracowników MOPS, tj. a)przygotowywanie i kompletowanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmian i rozwiązania stosunku pracy, b)przygotowywanie projektów zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności zastępców dyrektora, głównego księgowego i stanowisk samodzielnych, c)prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników MOPS, d)ustalanie pracownikom uprawnień do nagród jubileuszowych, uprawnień rentowych i emerytalnych oraz prowadzenie ewidencji rencistów i emerytów, e)przygotowywanie dokumentacji związanej z procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze, f)nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej i organizowanie egzaminu kończącego służbę, g)prowadzenie ewidencji pracowników posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, h)prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom MOPS odznaczeń państwowych, odznak, wyróżnień i nagród oraz prowadzenie ewidencji odznaczonych pracowników, i)prowadzenie spraw związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia pracowników, 2)prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami, praktykami, stażami oraz wolontariatem, 3)określanie konieczności oraz wysokości wnoszenia składek na PFRON, 4)sporządzanie umów cywilno - prawnych (z wyłączeniem umów dot. odpłatności osób zobowiązanych za pobyt w domu pomocy społecznej) i prowadzenie ich ewidencji, 5)organizowanie szkoleń dla pracowników w zakresie obsługi programów informatycznych oraz ochrony danych osobowych, 6)prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych oraz zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, 7)kontrola: a)przestrzegania dyscypliny pracy w MOPS, b)prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich, c)przestrzegania postanowień Regulaminu pracy, 8)obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej, 9)prowadzenie zakładowej składnicy akt, w tym: a)przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych MOPS, b)właściwe zabezpieczanie dokumentacji i jej ewidencjonowanie, c)wyDo zadań realizowanych przez dział organizacyjny należy w szczególności:
1)prowadzenie spraw kadrowych pracowników MOPS, tj. a)przygotowywanie i kompletowanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmian i rozwiązania stosunku pracy, b)przygotowywanie projektów zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności zastępców dyrektora, głównego księgowego i stanowisk samodzielnych, c)prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników MOPS, d)ustalanie pracownikom uprawnień do nagród jubileuszowych, uprawnień rentowych i emerytalnych oraz prowadzenie ewidencji rencistów i emerytów, e)przygotowywanie dokumentacji związanej z procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze, f)nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej i organizowanie egzaminu kończącego służbę, g)prowadzenie ewidencji pracowników posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, h)prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom MOPS odznaczeń państwowych, odznak, wyróżnień i nagród oraz prowadzenie ewidencji odznaczonych pracowników, i)prowadzenie spraw związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia pracowników, 2)prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami, praktykami, stażami oraz wolontariatem, 3)określanie konieczności oraz wysokości wnoszenia składek na PFRON, 4)sporządzanie umów cywilno - prawnych (z wyłączeniem umów dot. odpłatności osób zobowiązanych za pobyt w domu pomocy społecznej) i prowadzenie ich ewidencji, 5)organizowanie szkoleń dla pracowników w zakresie obsługi programów informatycznych oraz ochrony danych osobowych, 6)prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych oraz zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, 7)kontrola: a)przestrzegania dyscypliny pracy w MOPS, b)prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich, c)przestrzegania postanowień Regulaminu pracy, 8)obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej, 9)prowadzenie zakładowej składnicy akt, w tym: a)przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych MOPS, b)właściwe zabezpieczanie dokumentacji i jej ewidencjonowanie, c)wy
|