wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: ARCHIWALNA WERSJA BIP - Miejski Oćrodek Pomocy Społecznej

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Dział Realizacji Pomocy
Nazwa skrócona:
Symbol: RP
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Dąbrowskiego 2
Bełchatów 97-400
Komórka nadrzędna merytorycznie: Zastępca Dyrektora ds. Pomocy Środowiskowej
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Zastępca Dyrektora ds. Pomocy Środowiskowej
Dni i godziny pracy: Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 17.00
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów: Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 17.00
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.30

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań działu realizacji pomocy należy w szczególności:
1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
2)realizacja świadczeń:
a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
b)rejestracja wniosków i dokumentów w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
c)przygotowywanie decyzji administracyjnych, pism i postanowień w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
d)zatwierdzanie postanowień, decyzji administracyjnych i pism wydawanych w toku prowadzonych postępowań pod względem ich zgodności z przepisami prawa oraz stanem faktycznym,
e)wydawanie klientom decyzji, postanowień oraz pism w sprawach pomocy społecznej,
f)ustalanie terminów wypłat świadczeń,
g)sporządzanie list wypłat gotówkowych, przelewów i przekazów pocztowych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej oraz przygotowywanie kalendarza wypłat świadczeń,
h)przygotowywanie i wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej,
i)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych,
3)przygotowywanie i przekazywanie do szkół, internatów, żłobków i przedszkoli list dzieci uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnych do korzystania z posiłków,
4)rozliczanie rachunków w sprawach świadczeń niepieniężnych,
5)prowadzenie spraw dotyczących refundacji świadczeń z pomocy społecznej,
6)nadzór nad funkcjonowaniem komputerowego systemu "POMOST" i "ŚWIADCZENIA RODZINNE" oraz prawidłowością pracy pracowników w tych systemach,
7)udostępnianie danych osobowych na temat korzystania ze świadczeń pomocy społecznej,
8)przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
9)realizowanie zadań związanych z dożywianiem dzieci na podstawie art.6a ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu progDo zadań działu realizacji pomocy należy w szczególności:
1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
2)realizacja świadczeń:
a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
b)rejestracja wniosków i dokumentów w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
c)przygotowywanie decyzji administracyjnych, pism i postanowień w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
d)zatwierdzanie postanowień, decyzji administracyjnych i pism wydawanych w toku prowadzonych postępowań pod względem ich zgodności z przepisami prawa oraz stanem faktycznym,
e)wydawanie klientom decyzji, postanowień oraz pism w sprawach pomocy społecznej,
f)ustalanie terminów wypłat świadczeń,
g)sporządzanie list wypłat gotówkowych, przelewów i przekazów pocztowych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej oraz przygotowywanie kalendarza wypłat świadczeń,
h)przygotowywanie i wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej,
i)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych,
3)przygotowywanie i przekazywanie do szkół, internatów, żłobków i przedszkoli list dzieci uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnych do korzystania z posiłków,
4)rozliczanie rachunków w sprawach świadczeń niepieniężnych,
5)prowadzenie spraw dotyczących refundacji świadczeń z pomocy społecznej,
6)nadzór nad funkcjonowaniem komputerowego systemu "POMOST" i "ŚWIADCZENIA RODZINNE" oraz prawidłowością pracy pracowników w tych systemach,
7)udostępnianie danych osobowych na temat korzystania ze świadczeń pomocy społecznej,
8)przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
9)realizowanie zadań związanych z dożywianiem dzieci na podstawie art.6a ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu progDo zadań działu realizacji pomocy należy w szczególności:
1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
2)realizacja świadczeń:
a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
b)rejestracja wniosków i dokumentów w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
c)przygotowywanie decyzji administracyjnych, pism i postanowień w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
d)zatwierdzanie postanowień, decyzji administracyjnych i pism wydawanych w toku prowadzonych postępowań pod względem ich zgodności z przepisami prawa oraz stanem faktycznym,
e)wydawanie klientom decyzji, postanowień oraz pism w sprawach pomocy społecznej,
f)ustalanie terminów wypłat świadczeń,
g)sporządzanie list wypłat gotówkowych, przelewów i przekazów pocztowych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej oraz przygotowywanie kalendarza wypłat świadczeń,
h)przygotowywanie i wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej,
i)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych,
3)przygotowywanie i przekazywanie do szkół, internatów, żłobków i przedszkoli list dzieci uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnych do korzystania z posiłków,
4)rozliczanie rachunków w sprawach świadczeń niepieniężnych,
5)prowadzenie spraw dotyczących refundacji świadczeń z pomocy społecznej,
6)nadzór nad funkcjonowaniem komputerowego systemu "POMOST" i "ŚWIADCZENIA RODZINNE" oraz prawidłowością pracy pracowników w tych systemach,
7)udostępnianie danych osobowych na temat korzystania ze świadczeń pomocy społecznej,
8)przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
9)realizowanie zadań związanych z dożywianiem dzieci na podstawie art.6a ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu prog

 Kadra kierownicza:

Kierownik Działu Realizacji Pomocy

Zastępca Kierownika Działu Realizacji Pomocy

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Realizacja pomocy

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Kamila Chlebowska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Katarzyna Cieślik
Data wytworzenia informacji 2012-09-28
Data udostępnienia informacji 2012-10-04