Do zadań działu realizacji pomocy należy w szczególności: 1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją, 2)realizacja świadczeń: a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, b)rejestracja wniosków i dokumentów w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, c)przygotowywanie decyzji administracyjnych, pism i postanowień w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, d)zatwierdzanie postanowień, decyzji administracyjnych i pism wydawanych w toku prowadzonych postępowań pod względem ich zgodności z przepisami prawa oraz stanem faktycznym, e)wydawanie klientom decyzji, postanowień oraz pism w sprawach pomocy społecznej, f)ustalanie terminów wypłat świadczeń, g)sporządzanie list wypłat gotówkowych, przelewów i przekazów pocztowych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej oraz przygotowywanie kalendarza wypłat świadczeń, h)przygotowywanie i wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej, i)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych, 3)przygotowywanie i przekazywanie do szkół, internatów, żłobków i przedszkoli list dzieci uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnych do korzystania z posiłków, 4)rozliczanie rachunków w sprawach świadczeń niepieniężnych, 5)prowadzenie spraw dotyczących refundacji świadczeń z pomocy społecznej, 6)nadzór nad funkcjonowaniem komputerowego systemu "POMOST" i "ŚWIADCZENIA RODZINNE" oraz prawidłowością pracy pracowników w tych systemach, 7)udostępnianie danych osobowych na temat korzystania ze świadczeń pomocy społecznej, 8)przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, 9)realizowanie zadań związanych z dożywianiem dzieci na podstawie art.6a ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu progDo zadań działu realizacji pomocy należy w szczególności: 1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją, 2)realizacja świadczeń: a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, b)rejestracja wniosków i dokumentów w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, c)przygotowywanie decyzji administracyjnych, pism i postanowień w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, d)zatwierdzanie postanowień, decyzji administracyjnych i pism wydawanych w toku prowadzonych postępowań pod względem ich zgodności z przepisami prawa oraz stanem faktycznym, e)wydawanie klientom decyzji, postanowień oraz pism w sprawach pomocy społecznej, f)ustalanie terminów wypłat świadczeń, g)sporządzanie list wypłat gotówkowych, przelewów i przekazów pocztowych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej oraz przygotowywanie kalendarza wypłat świadczeń, h)przygotowywanie i wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej, i)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych, 3)przygotowywanie i przekazywanie do szkół, internatów, żłobków i przedszkoli list dzieci uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnych do korzystania z posiłków, 4)rozliczanie rachunków w sprawach świadczeń niepieniężnych, 5)prowadzenie spraw dotyczących refundacji świadczeń z pomocy społecznej, 6)nadzór nad funkcjonowaniem komputerowego systemu "POMOST" i "ŚWIADCZENIA RODZINNE" oraz prawidłowością pracy pracowników w tych systemach, 7)udostępnianie danych osobowych na temat korzystania ze świadczeń pomocy społecznej, 8)przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, 9)realizowanie zadań związanych z dożywianiem dzieci na podstawie art.6a ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu progDo zadań działu realizacji pomocy należy w szczególności: 1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją, 2)realizacja świadczeń: a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, b)rejestracja wniosków i dokumentów w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, c)przygotowywanie decyzji administracyjnych, pism i postanowień w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, d)zatwierdzanie postanowień, decyzji administracyjnych i pism wydawanych w toku prowadzonych postępowań pod względem ich zgodności z przepisami prawa oraz stanem faktycznym, e)wydawanie klientom decyzji, postanowień oraz pism w sprawach pomocy społecznej, f)ustalanie terminów wypłat świadczeń, g)sporządzanie list wypłat gotówkowych, przelewów i przekazów pocztowych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej oraz przygotowywanie kalendarza wypłat świadczeń, h)przygotowywanie i wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej, i)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych, 3)przygotowywanie i przekazywanie do szkół, internatów, żłobków i przedszkoli list dzieci uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnych do korzystania z posiłków, 4)rozliczanie rachunków w sprawach świadczeń niepieniężnych, 5)prowadzenie spraw dotyczących refundacji świadczeń z pomocy społecznej, 6)nadzór nad funkcjonowaniem komputerowego systemu "POMOST" i "ŚWIADCZENIA RODZINNE" oraz prawidłowością pracy pracowników w tych systemach, 7)udostępnianie danych osobowych na temat korzystania ze świadczeń pomocy społecznej, 8)przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, 9)realizowanie zadań związanych z dożywianiem dzieci na podstawie art.6a ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu prog
|