1.Komisja przetargowa jest zespołem pomocniczym Dyrektora MOPS powołanym do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2.Komisja przetargowa ma charakter stały.
3.Do zadań komisji przetargowej należy m.in.:
1)Przygotowanie i przekazanie Dyrektorowi MOPS do zatwierdzenia: a)propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z jego uzasadnieniem, b)projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń o rozpoczęciu postępowania lub zaproszeń do udziału w postępowaniu, do składania ofert, a także zaproszeń do negocjacji, c)projektów innych dokumentów, a w szczególności pism, zawiadomień oraz umów. 2)Udzielanie wyjaśnień dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Prowadzenie negocjacji i zebrań z wykonawcami. 4)Otwarcie ofert oraz ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom. 5)Przedstawianie Dyrektorowi MOPS propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. 6)Występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
7)Analizowanie wnoszonych środków zaskarżenia oraz przygotowywanie na nie odpowiedzi.
8)Przygotowanie pism w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres udzielonego pełnomocnictwa.
|