Zespół ds. finansowo-księgowych
Do zadań Zespołu ds. finansowo-księgowych należy w szczególności: 1) Opracowywanie projektu planu finansowego "Centrum" we współdziałaniu z innymi stanowiskami pracy. 2) Analizowanie i nadzorowanie realizacji planu finansowego"Centrum" oraz bieżąca kontrola jego wykonania. 3) Sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i ocena wykorzystania przydzielonych środków. 4) Kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych "Centrum". 5) Wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, obowiązków w zakresie rachunkowości. 6) Prowadzenie rachunkowości budżetu "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 7) Prowadzenie zakupów środków trwałych, sprzętu komputerowego, urządzeń i materiałów biurowych. 8) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym planem finansowym. 10) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki. 11) Sporządzanie projektów planów finansowych zgodnie z przepisami stanowiącymi podstawę ich utworzenia. 12) Obsługa finansowo - księgowa "Centrum", rachunku środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Europejskiego Funduszu Społecznego, Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych i innych rachunków otwieranych na potrzeby realizowanych dotacji celowych. 13) Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz rozliczeń z tym związanych, a w szczególności z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. 14) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz świadczeń pracowniczych. 15) Prowadzenie obsługi kasowej "Centrum", zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, ZUS. 17) Współpraca zeZespół ds. finansowo-księgowych
Do zadań Zespołu ds. finansowo-księgowych należy w szczególności: 1) Opracowywanie projektu planu finansowego "Centrum" we współdziałaniu z innymi stanowiskami pracy. 2) Analizowanie i nadzorowanie realizacji planu finansowego"Centrum" oraz bieżąca kontrola jego wykonania. 3) Sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i ocena wykorzystania przydzielonych środków. 4) Kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych "Centrum". 5) Wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, obowiązków w zakresie rachunkowości. 6) Prowadzenie rachunkowości budżetu "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 7) Prowadzenie zakupów środków trwałych, sprzętu komputerowego, urządzeń i materiałów biurowych. 8) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym planem finansowym. 10) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki. 11) Sporządzanie projektów planów finansowych zgodnie z przepisami stanowiącymi podstawę ich utworzenia. 12) Obsługa finansowo - księgowa "Centrum", rachunku środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Europejskiego Funduszu Społecznego, Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych i innych rachunków otwieranych na potrzeby realizowanych dotacji celowych. 13) Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz rozliczeń z tym związanych, a w szczególności z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. 14) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz świadczeń pracowniczych. 15) Prowadzenie obsługi kasowej "Centrum", zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, ZUS. 17) Współpraca zeZespół ds. finansowo-księgowych
Do zadań Zespołu ds. finansowo-księgowych należy w szczególności: 1) Opracowywanie projektu planu finansowego "Centrum" we współdziałaniu z innymi stanowiskami pracy. 2) Analizowanie i nadzorowanie realizacji planu finansowego"Centrum" oraz bieżąca kontrola jego wykonania. 3) Sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i ocena wykorzystania przydzielonych środków. 4) Kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych "Centrum". 5) Wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, obowiązków w zakresie rachunkowości. 6) Prowadzenie rachunkowości budżetu "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 7) Prowadzenie zakupów środków trwałych, sprzętu komputerowego, urządzeń i materiałów biurowych. 8) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym planem finansowym. 10) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki. 11) Sporządzanie projektów planów finansowych zgodnie z przepisami stanowiącymi podstawę ich utworzenia. 12) Obsługa finansowo - księgowa "Centrum", rachunku środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Europejskiego Funduszu Społecznego, Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych i innych rachunków otwieranych na potrzeby realizowanych dotacji celowych. 13) Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz rozliczeń z tym związanych, a w szczególności z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. 14) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz świadczeń pracowniczych. 15) Prowadzenie obsługi kasowej "Centrum", zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, ZUS. 17) Współpraca ze
|