wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Zespół ds. Finansowo - Księgowych
Nazwa skrócona: FK
Symbol: FK
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach
al. Królewska 3
Puławy 24-100
Komórka nadrzędna merytorycznie: Dyrektor
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Dyrektor
Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: w godzinach pracy

 Przedmiot działania i kompetencje:

Zespół ds. finansowo-księgowych

Do zadań Zespołu ds. finansowo-księgowych należy w szczególności:
1) Opracowywanie projektu planu finansowego "Centrum" we współdziałaniu z innymi stanowiskami pracy.
2) Analizowanie i nadzorowanie realizacji planu finansowego"Centrum" oraz bieżąca kontrola jego wykonania.
3) Sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i ocena wykorzystania przydzielonych środków.
4) Kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych "Centrum".
5) Wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, obowiązków w zakresie rachunkowości.
6) Prowadzenie rachunkowości budżetu "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
7) Prowadzenie zakupów środków trwałych, sprzętu komputerowego, urządzeń i materiałów biurowych.
8) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym planem finansowym.
10) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.
11) Sporządzanie projektów planów finansowych zgodnie z przepisami stanowiącymi podstawę ich utworzenia.
12) Obsługa finansowo - księgowa "Centrum", rachunku środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Europejskiego Funduszu Społecznego, Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych i innych rachunków otwieranych na potrzeby realizowanych dotacji celowych.
13) Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz rozliczeń z tym związanych, a w szczególności z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
14) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz świadczeń pracowniczych.
15) Prowadzenie obsługi kasowej "Centrum", zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16) Współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, ZUS.
17) Współpraca zeZespół ds. finansowo-księgowych

Do zadań Zespołu ds. finansowo-księgowych należy w szczególności:
1) Opracowywanie projektu planu finansowego "Centrum" we współdziałaniu z innymi stanowiskami pracy.
2) Analizowanie i nadzorowanie realizacji planu finansowego"Centrum" oraz bieżąca kontrola jego wykonania.
3) Sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i ocena wykorzystania przydzielonych środków.
4) Kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych "Centrum".
5) Wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, obowiązków w zakresie rachunkowości.
6) Prowadzenie rachunkowości budżetu "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
7) Prowadzenie zakupów środków trwałych, sprzętu komputerowego, urządzeń i materiałów biurowych.
8) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym planem finansowym.
10) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.
11) Sporządzanie projektów planów finansowych zgodnie z przepisami stanowiącymi podstawę ich utworzenia.
12) Obsługa finansowo - księgowa "Centrum", rachunku środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Europejskiego Funduszu Społecznego, Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych i innych rachunków otwieranych na potrzeby realizowanych dotacji celowych.
13) Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz rozliczeń z tym związanych, a w szczególności z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
14) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz świadczeń pracowniczych.
15) Prowadzenie obsługi kasowej "Centrum", zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16) Współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, ZUS.
17) Współpraca zeZespół ds. finansowo-księgowych

Do zadań Zespołu ds. finansowo-księgowych należy w szczególności:
1) Opracowywanie projektu planu finansowego "Centrum" we współdziałaniu z innymi stanowiskami pracy.
2) Analizowanie i nadzorowanie realizacji planu finansowego"Centrum" oraz bieżąca kontrola jego wykonania.
3) Sporządzanie prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i ocena wykorzystania przydzielonych środków.
4) Kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych "Centrum".
5) Wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, obowiązków w zakresie rachunkowości.
6) Prowadzenie rachunkowości budżetu "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
7) Prowadzenie zakupów środków trwałych, sprzętu komputerowego, urządzeń i materiałów biurowych.
8) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi "Centrum" oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym planem finansowym.
10) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.
11) Sporządzanie projektów planów finansowych zgodnie z przepisami stanowiącymi podstawę ich utworzenia.
12) Obsługa finansowo - księgowa "Centrum", rachunku środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Europejskiego Funduszu Społecznego, Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych i innych rachunków otwieranych na potrzeby realizowanych dotacji celowych.
13) Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz rozliczeń z tym związanych, a w szczególności z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
14) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz świadczeń pracowniczych.
15) Prowadzenie obsługi kasowej "Centrum", zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16) Współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, ZUS.
17) Współpraca ze

 Kadra kierownicza:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Marta Mazur
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-06-30
Data udostępnienia informacji 2004-06-30