wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Zespół ds. organizacyjno - administracyjnych i kadr
Nazwa skrócona: COK
Symbol: COK
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach
al. Królewska 3
Puławy 24-100
Komórka nadrzędna merytorycznie: Dyrektor
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Dyrektor
Dni i godziny pracy:
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Zespołu ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr należy w szczególności:
1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów
o pracę wg obowiązujących przepisów.
2) Przygotowywanie i ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych w porozumieniu
z kierownikami działów oraz radcą prawnym.
3) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz projektów planów finansowych
i rzeczowych w sprawach objętych zakresem obowiązków.
4) Przygotowywanie dokumentacji i procedur związanych z naborem na stanowiska pracy w "Centrum".
5) Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "Centrum".
6) Sporządzanie wniosków o przyznanie dodatku za wysługę lat i nagrody jubileuszowej uprawnionym pracownikom Centrum.
7) Przygotowywanie dokumentacji pracownikom przechodzącym na rentę lub emeryturę oraz wnioskowanie o przyznanie należnej odprawy.
8) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej udzielonych urlopów pracowniczych i czasu nieprzepracowanego z tytułu innych nieobecności.
9) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy.
10) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących kar regulaminowych.
11) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
12) Współpraca z zakładem opieki zdrowotnej w celu zapewnienia przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników.
13) Prowadzenie zbioru upoważnień dla Dyrektora w imieniu Starosty oraz z upoważnienia Zarządu Powiatu, jak również upoważnień dyrektora "Centrum" do załatwiania spraw oraz podpisywania pism jak również decyzji w imieniu dyrektora.
14) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyjętego Regulaminu oraz prowadzenie spraw socjalnych pracowników "Centrum".
15) Opracowywanie projektów dokumentów organizacyjnych "Centrum" oraz bieżąca ich aktualizacja.
16) Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, instrukcji i regulaminów dotyczących działalności "Centrum".
17) Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej
i jednolitego rz Do zadań Zespołu ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr należy w szczególności:
1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów
o pracę wg obowiązujących przepisów.
2) Przygotowywanie i ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych w porozumieniu
z kierownikami działów oraz radcą prawnym.
3) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz projektów planów finansowych
i rzeczowych w sprawach objętych zakresem obowiązków.
4) Przygotowywanie dokumentacji i procedur związanych z naborem na stanowiska pracy w "Centrum".
5) Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "Centrum".
6) Sporządzanie wniosków o przyznanie dodatku za wysługę lat i nagrody jubileuszowej uprawnionym pracownikom Centrum.
7) Przygotowywanie dokumentacji pracownikom przechodzącym na rentę lub emeryturę oraz wnioskowanie o przyznanie należnej odprawy.
8) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej udzielonych urlopów pracowniczych i czasu nieprzepracowanego z tytułu innych nieobecności.
9) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy.
10) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących kar regulaminowych.
11) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
12) Współpraca z zakładem opieki zdrowotnej w celu zapewnienia przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników.
13) Prowadzenie zbioru upoważnień dla Dyrektora w imieniu Starosty oraz z upoważnienia Zarządu Powiatu, jak również upoważnień dyrektora "Centrum" do załatwiania spraw oraz podpisywania pism jak również decyzji w imieniu dyrektora.
14) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyjętego Regulaminu oraz prowadzenie spraw socjalnych pracowników "Centrum".
15) Opracowywanie projektów dokumentów organizacyjnych "Centrum" oraz bieżąca ich aktualizacja.
16) Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, instrukcji i regulaminów dotyczących działalności "Centrum".
17) Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej
i jednolitego rz Do zadań Zespołu ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr należy w szczególności:
1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów
o pracę wg obowiązujących przepisów.
2) Przygotowywanie i ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych w porozumieniu
z kierownikami działów oraz radcą prawnym.
3) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz projektów planów finansowych
i rzeczowych w sprawach objętych zakresem obowiązków.
4) Przygotowywanie dokumentacji i procedur związanych z naborem na stanowiska pracy w "Centrum".
5) Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "Centrum".
6) Sporządzanie wniosków o przyznanie dodatku za wysługę lat i nagrody jubileuszowej uprawnionym pracownikom Centrum.
7) Przygotowywanie dokumentacji pracownikom przechodzącym na rentę lub emeryturę oraz wnioskowanie o przyznanie należnej odprawy.
8) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej udzielonych urlopów pracowniczych i czasu nieprzepracowanego z tytułu innych nieobecności.
9) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy.
10) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących kar regulaminowych.
11) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
12) Współpraca z zakładem opieki zdrowotnej w celu zapewnienia przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników.
13) Prowadzenie zbioru upoważnień dla Dyrektora w imieniu Starosty oraz z upoważnienia Zarządu Powiatu, jak również upoważnień dyrektora "Centrum" do załatwiania spraw oraz podpisywania pism jak również decyzji w imieniu dyrektora.
14) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyjętego Regulaminu oraz prowadzenie spraw socjalnych pracowników "Centrum".
15) Opracowywanie projektów dokumentów organizacyjnych "Centrum" oraz bieżąca ich aktualizacja.
16) Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, instrukcji i regulaminów dotyczących działalności "Centrum".
17) Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej
i jednolitego rz

 Kadra kierownicza:

 Stanowiska pracy:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Marta Mazur
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2013-05-10
Data udostępnienia informacji 2013-05-10