Do zadań Zespołu ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr należy w szczególności: 1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę wg obowiązujących przepisów. 2) Przygotowywanie i ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych w porozumieniu z kierownikami działów oraz radcą prawnym. 3) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz projektów planów finansowych i rzeczowych w sprawach objętych zakresem obowiązków. 4) Przygotowywanie dokumentacji i procedur związanych z naborem na stanowiska pracy w "Centrum". 5) Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "Centrum". 6) Sporządzanie wniosków o przyznanie dodatku za wysługę lat i nagrody jubileuszowej uprawnionym pracownikom Centrum. 7) Przygotowywanie dokumentacji pracownikom przechodzącym na rentę lub emeryturę oraz wnioskowanie o przyznanie należnej odprawy. 8) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej udzielonych urlopów pracowniczych i czasu nieprzepracowanego z tytułu innych nieobecności. 9) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy. 10) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących kar regulaminowych. 11) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników. 12) Współpraca z zakładem opieki zdrowotnej w celu zapewnienia przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników. 13) Prowadzenie zbioru upoważnień dla Dyrektora w imieniu Starosty oraz z upoważnienia Zarządu Powiatu, jak również upoważnień dyrektora "Centrum" do załatwiania spraw oraz podpisywania pism jak również decyzji w imieniu dyrektora. 14) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyjętego Regulaminu oraz prowadzenie spraw socjalnych pracowników "Centrum". 15) Opracowywanie projektów dokumentów organizacyjnych "Centrum" oraz bieżąca ich aktualizacja. 16) Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, instrukcji i regulaminów dotyczących działalności "Centrum". 17) Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rz Do zadań Zespołu ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr należy w szczególności: 1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę wg obowiązujących przepisów. 2) Przygotowywanie i ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych w porozumieniu z kierownikami działów oraz radcą prawnym. 3) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz projektów planów finansowych i rzeczowych w sprawach objętych zakresem obowiązków. 4) Przygotowywanie dokumentacji i procedur związanych z naborem na stanowiska pracy w "Centrum". 5) Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "Centrum". 6) Sporządzanie wniosków o przyznanie dodatku za wysługę lat i nagrody jubileuszowej uprawnionym pracownikom Centrum. 7) Przygotowywanie dokumentacji pracownikom przechodzącym na rentę lub emeryturę oraz wnioskowanie o przyznanie należnej odprawy. 8) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej udzielonych urlopów pracowniczych i czasu nieprzepracowanego z tytułu innych nieobecności. 9) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy. 10) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących kar regulaminowych. 11) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników. 12) Współpraca z zakładem opieki zdrowotnej w celu zapewnienia przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników. 13) Prowadzenie zbioru upoważnień dla Dyrektora w imieniu Starosty oraz z upoważnienia Zarządu Powiatu, jak również upoważnień dyrektora "Centrum" do załatwiania spraw oraz podpisywania pism jak również decyzji w imieniu dyrektora. 14) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyjętego Regulaminu oraz prowadzenie spraw socjalnych pracowników "Centrum". 15) Opracowywanie projektów dokumentów organizacyjnych "Centrum" oraz bieżąca ich aktualizacja. 16) Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, instrukcji i regulaminów dotyczących działalności "Centrum". 17) Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rz Do zadań Zespołu ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr należy w szczególności: 1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę wg obowiązujących przepisów. 2) Przygotowywanie i ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych w porozumieniu z kierownikami działów oraz radcą prawnym. 3) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz projektów planów finansowych i rzeczowych w sprawach objętych zakresem obowiązków. 4) Przygotowywanie dokumentacji i procedur związanych z naborem na stanowiska pracy w "Centrum". 5) Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "Centrum". 6) Sporządzanie wniosków o przyznanie dodatku za wysługę lat i nagrody jubileuszowej uprawnionym pracownikom Centrum. 7) Przygotowywanie dokumentacji pracownikom przechodzącym na rentę lub emeryturę oraz wnioskowanie o przyznanie należnej odprawy. 8) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej udzielonych urlopów pracowniczych i czasu nieprzepracowanego z tytułu innych nieobecności. 9) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy. 10) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących kar regulaminowych. 11) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników. 12) Współpraca z zakładem opieki zdrowotnej w celu zapewnienia przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników. 13) Prowadzenie zbioru upoważnień dla Dyrektora w imieniu Starosty oraz z upoważnienia Zarządu Powiatu, jak również upoważnień dyrektora "Centrum" do załatwiania spraw oraz podpisywania pism jak również decyzji w imieniu dyrektora. 14) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyjętego Regulaminu oraz prowadzenie spraw socjalnych pracowników "Centrum". 15) Opracowywanie projektów dokumentów organizacyjnych "Centrum" oraz bieżąca ich aktualizacja. 16) Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, instrukcji i regulaminów dotyczących działalności "Centrum". 17) Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rz
|