Procedura wydawania opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. 1. Rodzice (opiekun prawny) składa wniosek o wydanie opinii: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach specjalistycznych, c)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii przedszkola. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. Sprawy nie ujęte w procedurze reguluje Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 18. 09. 2008r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych (Dz. U. z dn. 30. 09.2008r). ==================================================================================== Procedura wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego 1. Rodzice (opiekun prawny) składają wniosek o wydanie orzeczenia: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach, c)po dostarczeniu dokumentacji medycznej uzasadniającej rodzaj wydawanego orzeczenia o kształceniu specjalnym, d)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii placówki oświatowej, opiekuńczej i wychowawczej, e)w szczególnych przypadkach po dostarczeniu dokumentacji kuratorsko-sądowej. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. SProcedura wydawania opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. 1. Rodzice (opiekun prawny) składa wniosek o wydanie opinii: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach specjalistycznych, c)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii przedszkola. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. Sprawy nie ujęte w procedurze reguluje Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 18. 09. 2008r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych (Dz. U. z dn. 30. 09.2008r). ==================================================================================== Procedura wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego 1. Rodzice (opiekun prawny) składają wniosek o wydanie orzeczenia: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach, c)po dostarczeniu dokumentacji medycznej uzasadniającej rodzaj wydawanego orzeczenia o kształceniu specjalnym, d)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii placówki oświatowej, opiekuńczej i wychowawczej, e)w szczególnych przypadkach po dostarczeniu dokumentacji kuratorsko-sądowej. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. SProcedura wydawania opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. 1. Rodzice (opiekun prawny) składa wniosek o wydanie opinii: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach specjalistycznych, c)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii przedszkola. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. Sprawy nie ujęte w procedurze reguluje Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 18. 09. 2008r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych (Dz. U. z dn. 30. 09.2008r). ==================================================================================== Procedura wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego 1. Rodzice (opiekun prawny) składają wniosek o wydanie orzeczenia: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach, c)po dostarczeniu dokumentacji medycznej uzasadniającej rodzaj wydawanego orzeczenia o kształceniu specjalnym, d)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii placówki oświatowej, opiekuńczej i wychowawczej, e)w szczególnych przypadkach po dostarczeniu dokumentacji kuratorsko-sądowej. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. SProcedura wydawania opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. 1. Rodzice (opiekun prawny) składa wniosek o wydanie opinii: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach specjalistycznych, c)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii przedszkola. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. Sprawy nie ujęte w procedurze reguluje Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 18. 09. 2008r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych (Dz. U. z dn. 30. 09.2008r). ==================================================================================== Procedura wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego 1. Rodzice (opiekun prawny) składają wniosek o wydanie orzeczenia: a)po przeprowadzeniu rozpoznania psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego w Poradni, b)po ewentualnym dostarczeniu dokumentacji z badań psychologicznych, pedagogicznych przeprowadzonych w innych, uprawnionych do tego placówkach, c)po dostarczeniu dokumentacji medycznej uzasadniającej rodzaj wydawanego orzeczenia o kształceniu specjalnym, d)w uzasadnionych przypadkach po dostarczeniu opinii placówki oświatowej, opiekuńczej i wychowawczej, e)w szczególnych przypadkach po dostarczeniu dokumentacji kuratorsko-sądowej. 2. Członek zespołu orzekającego przyjmujący wniosek wydaje pisemne zawiadomienie o terminie posiedzenia po przeprowadzeniu analizy formalnej zgromadzonej dokumentacji. 3. Za przebieg procedury oraz opracowanie orzeczenia odpowiada psycholog wchodzący w skład zespołu orzekającego. 4. S
|