Obowiązki sprzątaczki:
1. Sprzątanie obowiązuje w wyznaczonych przez dyrektora szkoły rejonach, które mogą być zmienione w wypadku konieczności.
2. Zamiatanie i mycie schodów.
3. Codzienne zamiatanie, odkurzanie i mycie szatni, klas lekcyjnych i innych pomieszczeń w szkole.
4. Codzienne wietrzenie pomieszczeń.
5. Codzienne opróżnianie koszy.
6. Codzienne mycie łazienek z użyciem środków dezynfekujących.
7. Ścieranie kurzu ze sprzętów, pomocy dydaktycznych, parapetów, półek, obrazów (antyram), gablot.
8. Raz w tygodniu generalne porządki.
9. Raz w miesiącu lub w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły pastowanie podłóg w przydzielonych pomieszczeniach.
10. W czasie ferii zimowych i wakacji – mycie okien, trzepanie dywanów, pranie firan i zasłon.
11. Sprzątanie szkoły po remontach.
12. Zauważone uszkodzenia sprzętu i urządzeń zgłaszać u konserwatora (woźnego).
13. Wykonywanie pracy zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
14. Pilnowanie, aby na terenie nie przebywały osoby postronne.
15. Czas pracy – 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku , w godz. 7.00 – 15.00, 12.00 - 20.00.
16. Obecność sprzątaczka potwierdza codziennie podpisem na liście obecności.
17. Sprzątaczka obowiązana jest do przestrzegania zasad współżycia społecznego i przestrzegania tajemnicy służbowej.
18. Sprzątaczka zobowiązana jest do przestrzegania czasu pracy wg grafiku dyżurów i regulaminu pracy.
19. Sprzątaczka nie udziela informacji na temat uczniów.
20. Wykonywanie innych poleceń dyrektora lub wicedyrektora szkoły związanych z organizacją pracy w szkole.
21. Sprzątaczka bezpośrednio podlega dyrektorowi szkoły.
|