Kierownik nadzoruje całość prowadzonych przez Ośrodek zadań, Odpowiada za prawidłową ich realizację i reprezentuje go na zewnątrz, a w szczególności: - zapewnia właściwą organizację pracy i funkcjonowanie Ośrodka, - wykonuje funkcję przełożonego służbowego w stosunku do pracowników Ośrodka, - gospodaruje funduszem i majątkiem Ośrodka zgodnie z ich przeznaczeniem i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - zapewnia prawidłową realizację zadań Ośrodka, - wydaje decyzje z upoważnienia Rady Miejskiej w Zelowie, - zatrudnia i zwalnia pracowników, w tym zastępcę kierownika i głównego księgowego, - współdziała z głównym księgowym w zakresie wynagradzania i zatrudniania, - sprawuje nadzór nad całym budynkiem i mieniem Ośrodka, - nadzoruje sprawy w zakresie zasiłków stałych i zasiłków okresowych, - nadzoruje sprawy związane z udzielaniem zasiłków i pożyczek na gospodarcze usamodzielnienie, - przedkłada conajmniej raz w roku Radzie Miejskiej w Zelowie sprawozdanie z działalności Ośrodka oraz przedstawia potrzeby z zakresu pomocy społecznej.
|