Obowiązki dyrektora szkoły: - opracowanie dokumentów programowo - organizacyjnych szkoły - opracowanie zakresów obowiazków nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły - dobór kadry pedagogicznej oraz jej zatrudnienie - dobór pracowników niepedagogicznych oraz ich zatrudnienie - opracowanie regulaminu premiowania nauczycieli - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z budżetem uchwalonym przez Urząd Gminy - kierowanie całokształtem działania szkoły, a w szczególności: 1. przyjmowanie uczniów oraz prowadzenie ich spraw w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 lutego 2004 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do szkół publicznych oraz przechodzenia z jednego typu szkół do innych (DZ.U.Nr 26, poz.232) 2. sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stworzenie warunków do harmonijnego ich rozwoju, współdziałanie z samorzadem uczniowskim, zapewnienie bezpieczeństawa i higieny pracy oraz nauki 3. pełnienie nadzoru pedagogicznego, organizowanie doskonalenia zawodowego kadry pedagogicznej oraz ocenianie tej kadry 4. dbałość o powierzone mienie, wnioskowanie do Urzędu Gminy w sprawie rozwoju bazy szkoły, opracowanie projektu wydatków do budżetu szkoły 5. realizowanie zarządzeń Organu Prowadzacego, Kuratorium Oświaty oraz uchwał Rady Pedagogicznej, zgodnie z jej kompetencjami. Dyrektor ma prawo do: wydawania poleceń służbowych, zatrudniania i zwalniania pracowników, premiowania i nagradzania/udzielania kar porządkowych zgodnie z regulaminem, przyjmowania uczniów do szkoły, decydowania owewnętrznej organizacji pracy szkoły, reprezentowania szkoły na zewnątrz... Dyrektor odpowiada za: poziom uzyskiwanych przez szkołę wyników nauczania i wychowania oraz opiekę nad dziećmi, zgodność funkcjonowania szkoły z przepisami prawa oświatowego i statutu, bezpieczeństwo osób znajdujących się w obiekcie i podczas zajęć organizowanych przez szkołę oraz za stan sanitarny oraz za stan ochrony przeciwpożarowej obiektów szkolnych, prawidłową realizację budżetu, zgodne z przObowiązki dyrektora szkoły: - opracowanie dokumentów programowo - organizacyjnych szkoły - opracowanie zakresów obowiazków nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły - dobór kadry pedagogicznej oraz jej zatrudnienie - dobór pracowników niepedagogicznych oraz ich zatrudnienie - opracowanie regulaminu premiowania nauczycieli - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z budżetem uchwalonym przez Urząd Gminy - kierowanie całokształtem działania szkoły, a w szczególności: 1. przyjmowanie uczniów oraz prowadzenie ich spraw w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 lutego 2004 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do szkół publicznych oraz przechodzenia z jednego typu szkół do innych (DZ.U.Nr 26, poz.232) 2. sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stworzenie warunków do harmonijnego ich rozwoju, współdziałanie z samorzadem uczniowskim, zapewnienie bezpieczeństawa i higieny pracy oraz nauki 3. pełnienie nadzoru pedagogicznego, organizowanie doskonalenia zawodowego kadry pedagogicznej oraz ocenianie tej kadry 4. dbałość o powierzone mienie, wnioskowanie do Urzędu Gminy w sprawie rozwoju bazy szkoły, opracowanie projektu wydatków do budżetu szkoły 5. realizowanie zarządzeń Organu Prowadzacego, Kuratorium Oświaty oraz uchwał Rady Pedagogicznej, zgodnie z jej kompetencjami. Dyrektor ma prawo do: wydawania poleceń służbowych, zatrudniania i zwalniania pracowników, premiowania i nagradzania/udzielania kar porządkowych zgodnie z regulaminem, przyjmowania uczniów do szkoły, decydowania owewnętrznej organizacji pracy szkoły, reprezentowania szkoły na zewnątrz... Dyrektor odpowiada za: poziom uzyskiwanych przez szkołę wyników nauczania i wychowania oraz opiekę nad dziećmi, zgodność funkcjonowania szkoły z przepisami prawa oświatowego i statutu, bezpieczeństwo osób znajdujących się w obiekcie i podczas zajęć organizowanych przez szkołę oraz za stan sanitarny oraz za stan ochrony przeciwpożarowej obiektów szkolnych, prawidłową realizację budżetu, zgodne z przObowiązki dyrektora szkoły: - opracowanie dokumentów programowo - organizacyjnych szkoły - opracowanie zakresów obowiazków nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły - dobór kadry pedagogicznej oraz jej zatrudnienie - dobór pracowników niepedagogicznych oraz ich zatrudnienie - opracowanie regulaminu premiowania nauczycieli - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z budżetem uchwalonym przez Urząd Gminy - kierowanie całokształtem działania szkoły, a w szczególności: 1. przyjmowanie uczniów oraz prowadzenie ich spraw w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 lutego 2004 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do szkół publicznych oraz przechodzenia z jednego typu szkół do innych (DZ.U.Nr 26, poz.232) 2. sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stworzenie warunków do harmonijnego ich rozwoju, współdziałanie z samorzadem uczniowskim, zapewnienie bezpieczeństawa i higieny pracy oraz nauki 3. pełnienie nadzoru pedagogicznego, organizowanie doskonalenia zawodowego kadry pedagogicznej oraz ocenianie tej kadry 4. dbałość o powierzone mienie, wnioskowanie do Urzędu Gminy w sprawie rozwoju bazy szkoły, opracowanie projektu wydatków do budżetu szkoły 5. realizowanie zarządzeń Organu Prowadzacego, Kuratorium Oświaty oraz uchwał Rady Pedagogicznej, zgodnie z jej kompetencjami. Dyrektor ma prawo do: wydawania poleceń służbowych, zatrudniania i zwalniania pracowników, premiowania i nagradzania/udzielania kar porządkowych zgodnie z regulaminem, przyjmowania uczniów do szkoły, decydowania owewnętrznej organizacji pracy szkoły, reprezentowania szkoły na zewnątrz... Dyrektor odpowiada za: poziom uzyskiwanych przez szkołę wyników nauczania i wychowania oraz opiekę nad dziećmi, zgodność funkcjonowania szkoły z przepisami prawa oświatowego i statutu, bezpieczeństwo osób znajdujących się w obiekcie i podczas zajęć organizowanych przez szkołę oraz za stan sanitarny oraz za stan ochrony przeciwpożarowej obiektów szkolnych, prawidłową realizację budżetu, zgodne z prz
|