Bieżące sprawy można załatwić od godz 7:00-15:00 w sekretariacie szkoły.
Dyrektor
1) przyjmuje wnioski i bada skargi dotyczące nauczycieli i pracowników nie pedagogicznych,
2) jest negocjatorem w sytuacjach konfliktowych pomiędzy nauczycielem a rodzicem,
3) w swej działalności kieruje się zasadą partnerstwa i obiektywizmu,
4) wnoszone sprawy rozstrzyga z zachowaniem prawa oraz dobra publicznego,
5) w sprawach spornych przyjmuje się, co następuje:
- uczeń zgłasza swe zastrzeżenia do przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego za pośrednictwem przewodniczącego klasowego,
- przewodniczący Samorządu Uczniowskiego w uzgodnieniu z nauczycielem, opiekunem przedstawia sprawę nauczycielowi lub wychowawcy, który wraz z przedstawicielem samorządu rozstrzyga kwestie sporne,
- sprawy nie rozstrzygnięte kierowane są do dyrektora, którego decyzje są ostateczne.