Do zadań stanowiska ds. Obsługi Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności: 1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2) prowadzenie ewidencji korespondencji, 3) wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej informacji o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania 4) prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta, 5) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, 6) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza, 7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, zamawianie artykułów biurowych 8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 9) przyjmowania pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora, 10) przyjmowania obwieszczeń, ogłoszeń urzędowych, dokonywanie czynności związanych z umieszczeniem ich na urzędowej tablicy ogłoszeń i prowadzenie ich rejestru. 11) prowadzenie archiwum zakładowego, 12) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów. 13) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
Administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu a w szczególności: 14) nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd, 15) rejestracja zgłoszeń i wnioskowanie o dokonanie adaptacji, remontów, napraw oraz konserwacji: budynku Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego, 16) analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
17) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 18) prowadzenie rejestru zamówień publicznych prowadzonych w Referacie Obsługi Organów Gminy, 19) prowadzenie magazynuDo zadań stanowiska ds. Obsługi Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności: 1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2) prowadzenie ewidencji korespondencji, 3) wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej informacji o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania 4) prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta, 5) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, 6) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza, 7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, zamawianie artykułów biurowych 8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 9) przyjmowania pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora, 10) przyjmowania obwieszczeń, ogłoszeń urzędowych, dokonywanie czynności związanych z umieszczeniem ich na urzędowej tablicy ogłoszeń i prowadzenie ich rejestru. 11) prowadzenie archiwum zakładowego, 12) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów. 13) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
Administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu a w szczególności: 14) nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd, 15) rejestracja zgłoszeń i wnioskowanie o dokonanie adaptacji, remontów, napraw oraz konserwacji: budynku Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego, 16) analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
17) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 18) prowadzenie rejestru zamówień publicznych prowadzonych w Referacie Obsługi Organów Gminy, 19) prowadzenie magazynuDo zadań stanowiska ds. Obsługi Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności: 1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2) prowadzenie ewidencji korespondencji, 3) wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej informacji o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania 4) prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta, 5) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, 6) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza, 7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, zamawianie artykułów biurowych 8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 9) przyjmowania pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora, 10) przyjmowania obwieszczeń, ogłoszeń urzędowych, dokonywanie czynności związanych z umieszczeniem ich na urzędowej tablicy ogłoszeń i prowadzenie ich rejestru. 11) prowadzenie archiwum zakładowego, 12) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów. 13) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
Administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu a w szczególności: 14) nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd, 15) rejestracja zgłoszeń i wnioskowanie o dokonanie adaptacji, remontów, napraw oraz konserwacji: budynku Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego, 16) analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
17) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 18) prowadzenie rejestru zamówień publicznych prowadzonych w Referacie Obsługi Organów Gminy, 19) prowadzenie magazynu |