Do zadań stanowiska d/s Obsługi Biura Rady należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji, oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności: 1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej komisje, 3) przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji, 5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta, 6) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań. 7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji, 8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, 9) organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady nie będących radnymi. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu a w szczególności: 10) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, 11) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników, 12) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, 13) zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 14) zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy, 15) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 16) ewidencja czasu pracy pracowników, 17) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych, 18) wprowadzanie informacji do BIP.
|