wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Szczytno - Bip Archiwalny

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Rozwoju Lokalnego Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
Symbol stanowiska: RR-MK
Nazwa stanowiska: Stanowisko d/s Gospodarki Mieniem Komunalnym

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Do zadań stanowiska d/s Gospodarki Mieniem Komunalnym należą sprawy związane z zakresie gospodarowaniem mieniem komunalnym i obrót nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy a w szczególności związane z:
1) gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywaniem na cele szczególne,
2) ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
3) przygotowywaniem projektów uchwał określających kryteria przeznaczenia do sprzedaży lokali w domach stanowiących własność Gminy,
4) zawiadamianiem najemców lub dzierżawców lokali o przysługującym pierwszeństwie nabycia oraz byłych właścicieli nieruchomości przejętych na skarb państwa lub spadkobierców również o pierwszeństwie nabycia,
5) przygotowaniem decyzji o rozwiązanie umowy o oddaniu gruntów w użytkowanie wieczyste i zarządzenie odebrania gruntów,
6) podawaniem do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę lub najem,
7) organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Gminy,
8) wnioskowaniem o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy po uprzednim przeprowadzeniu rokowań z właścicielem o nabycie w drodze umowy,
9) nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
10) korzystanie z prawa pierwokupu,
11) komunalizacją gruntów,
12) przekazywaniem w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste posiadaczom gruntów, którzy nie legitymowali się dokumentami o przekazaniu gruntów w dacie 1 sierpnia 1988,
13) prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
14) tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim - zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa,
15) wnioskowaniem o dokonanie zmian wpisów w księgach wieczystych oraz o założenie nowych ksiągDo zadań stanowiska d/s Gospodarki Mieniem Komunalnym należą sprawy związane z zakresie gospodarowaniem mieniem komunalnym i obrót nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy a w szczególności związane z:
1) gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywaniem na cele szczególne,
2) ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
3) przygotowywaniem projektów uchwał określających kryteria przeznaczenia do sprzedaży lokali w domach stanowiących własność Gminy,
4) zawiadamianiem najemców lub dzierżawców lokali o przysługującym pierwszeństwie nabycia oraz byłych właścicieli nieruchomości przejętych na skarb państwa lub spadkobierców również o pierwszeństwie nabycia,
5) przygotowaniem decyzji o rozwiązanie umowy o oddaniu gruntów w użytkowanie wieczyste i zarządzenie odebrania gruntów,
6) podawaniem do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę lub najem,
7) organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Gminy,
8) wnioskowaniem o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy po uprzednim przeprowadzeniu rokowań z właścicielem o nabycie w drodze umowy,
9) nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
10) korzystanie z prawa pierwokupu,
11) komunalizacją gruntów,
12) przekazywaniem w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste posiadaczom gruntów, którzy nie legitymowali się dokumentami o przekazaniu gruntów w dacie 1 sierpnia 1988,
13) prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
14) tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim - zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa,
15) wnioskowaniem o dokonanie zmian wpisów w księgach wieczystych oraz o założenie nowych ksiągDo zadań stanowiska d/s Gospodarki Mieniem Komunalnym należą sprawy związane z zakresie gospodarowaniem mieniem komunalnym i obrót nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy a w szczególności związane z:
1) gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywaniem na cele szczególne,
2) ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
3) przygotowywaniem projektów uchwał określających kryteria przeznaczenia do sprzedaży lokali w domach stanowiących własność Gminy,
4) zawiadamianiem najemców lub dzierżawców lokali o przysługującym pierwszeństwie nabycia oraz byłych właścicieli nieruchomości przejętych na skarb państwa lub spadkobierców również o pierwszeństwie nabycia,
5) przygotowaniem decyzji o rozwiązanie umowy o oddaniu gruntów w użytkowanie wieczyste i zarządzenie odebrania gruntów,
6) podawaniem do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę lub najem,
7) organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Gminy,
8) wnioskowaniem o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy po uprzednim przeprowadzeniu rokowań z właścicielem o nabycie w drodze umowy,
9) nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
10) korzystanie z prawa pierwokupu,
11) komunalizacją gruntów,
12) przekazywaniem w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste posiadaczom gruntów, którzy nie legitymowali się dokumentami o przekazaniu gruntów w dacie 1 sierpnia 1988,
13) prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
14) tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim - zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa,
15) wnioskowaniem o dokonanie zmian wpisów w księgach wieczystych oraz o założenie nowych ksiąg

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Przyjęcia interesantów odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Marcin Gołąb
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Mariusz Woźniak
Data wytworzenia informacji 2004-06-16
Data udostępnienia informacji 2004-06-16