Dzieci - organizujemy swoją działalność w sposób dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Uwzględniając cel wychowania przedszkolnego wspomagamy i ukierunkowujemy rozwój dziecka zgodnie z jego wrodzonym potencjałem i możliwościami rozwojowymi w relacjach ze środowiskiem społeczno-kulturowym i przyrodniczym. Świadoma, szczegółowa interpretacja tego celu stanowi odniesienie do dalszych prac programowych zawartych w rocznym planie pracy wych-dyd, oraz we współpracy z rodzicami.
Rodzice - w poszukiwaniu najlepszych form współpracy uwzględniamy prawo rodziców do współdecydowania o sprawach przedszkola: - opiniowania rocznego planu pracy wych-dyd, - zapoznanie z planami miesięcznymi i ramowym rozkładem dnia, - współdecydowanie w sprawie rekrutacji dzieci, - prezentowanie opinii we wszystkich istotnych sprawach przedszkola wobec władz administracyjnych i oświatowych, - udziału w organizowaniu działalności kulturalnej i turystycznej, - przedstawianie własnych oczekiwań odnośnie pracy i funkcjonowania przedszkola oraz opieki nad dziećmi.
|