wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Osieck

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: inspektor ds. obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych
Nazwa skrócona: insp. ds. obsługi Rady
Symbol: RG
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy w Osiecku
Rynek 1
Osieck 08-445
Komórka nadrzędna merytorycznie: zastępca wójta
Komórka nadrzędna organizacyjnie: zastępca wójta
Dni i godziny pracy:
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań samodzielnego stanowiska d/ s obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych:
1) Obsługa Rady, a w szczególności
- zapewnienie właściwych warunków obrad sesji,
- sporządzanie protokołu z obrad Sesji Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady, czuwanie nad ich terminową realizacją,
przekazywanie uchwał na odpowiednie stanowiska,
- przekazywanie uchwał w ustalonym terminie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejskiego oraz informacji
o charakterze publicznym na terenie Gminy,
- prowadzenie rejestru skarg skierowanych do Rady Gminy.
2) Obsługa Komisji Rady:
- wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń, ich protokołowaniem, przekazywanie uchwał i opinii Komisji ich adresatom.
3) Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców wsi - soltysami i radami soleckimi.
4) obsługa korespondencji Rady,
3) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Urzędu,
- otwieranie przesyłek za wyjątkiem "tajnych" i adresowanych imiennie,
- sprawdzanie zawartości przesyłek, prawidłowości adresu, zgodności podanych załączników, uiszczenia opłaty skarbowej na podaniach,
- dokonywanie odcisku pieczęci wpływu na korespondencji i wpisywanie daty wpływu,
4) przedkładanie korespondencji Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
5) doręczanie korespondencji właściwym pracownikom Urzędu - natychmiast po dekretacji przez Wójta, Zastępcę Wójta lub Sekretarza,
6) wysyłanie korespondencji,
7) organizowanie współpracy z Sołtysami i Radami Sołeckimi,
8) prowadzenie dokumentacji Sołectw (statuty, uchwały organów sołectwa, protokoły z zebrań wiejskich),
9) prowadzenie rejestru przepisów gminnych i zbioru przepisów ogólnie obowiązujących,
10) występowanie do pracowników Urzędu o dostarczenie niezbędnych informacji, sprawozdań opracowań itp.,
11) prowadzenie strony www. i BIP
12) wykonywanie zadań Pełnomocnika Gminy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Do zadań samodzielnego stanowiska d/ s obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych:
1) Obsługa Rady, a w szczególności
- zapewnienie właściwych warunków obrad sesji,
- sporządzanie protokołu z obrad Sesji Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady, czuwanie nad ich terminową realizacją,
przekazywanie uchwał na odpowiednie stanowiska,
- przekazywanie uchwał w ustalonym terminie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejskiego oraz informacji
o charakterze publicznym na terenie Gminy,
- prowadzenie rejestru skarg skierowanych do Rady Gminy.
2) Obsługa Komisji Rady:
- wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń, ich protokołowaniem, przekazywanie uchwał i opinii Komisji ich adresatom.
3) Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców wsi - soltysami i radami soleckimi.
4) obsługa korespondencji Rady,
3) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Urzędu,
- otwieranie przesyłek za wyjątkiem "tajnych" i adresowanych imiennie,
- sprawdzanie zawartości przesyłek, prawidłowości adresu, zgodności podanych załączników, uiszczenia opłaty skarbowej na podaniach,
- dokonywanie odcisku pieczęci wpływu na korespondencji i wpisywanie daty wpływu,
4) przedkładanie korespondencji Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
5) doręczanie korespondencji właściwym pracownikom Urzędu - natychmiast po dekretacji przez Wójta, Zastępcę Wójta lub Sekretarza,
6) wysyłanie korespondencji,
7) organizowanie współpracy z Sołtysami i Radami Sołeckimi,
8) prowadzenie dokumentacji Sołectw (statuty, uchwały organów sołectwa, protokoły z zebrań wiejskich),
9) prowadzenie rejestru przepisów gminnych i zbioru przepisów ogólnie obowiązujących,
10) występowanie do pracowników Urzędu o dostarczenie niezbędnych informacji, sprawozdań opracowań itp.,
11) prowadzenie strony www. i BIP
12) wykonywanie zadań Pełnomocnika Gminy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Do zadań samodzielnego stanowiska d/ s obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych:
1) Obsługa Rady, a w szczególności
- zapewnienie właściwych warunków obrad sesji,
- sporządzanie protokołu z obrad Sesji Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady, czuwanie nad ich terminową realizacją,
przekazywanie uchwał na odpowiednie stanowiska,
- przekazywanie uchwał w ustalonym terminie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejskiego oraz informacji
o charakterze publicznym na terenie Gminy,
- prowadzenie rejestru skarg skierowanych do Rady Gminy.
2) Obsługa Komisji Rady:
- wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń, ich protokołowaniem, przekazywanie uchwał i opinii Komisji ich adresatom.
3) Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców wsi - soltysami i radami soleckimi.
4) obsługa korespondencji Rady,
3) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Urzędu,
- otwieranie przesyłek za wyjątkiem "tajnych" i adresowanych imiennie,
- sprawdzanie zawartości przesyłek, prawidłowości adresu, zgodności podanych załączników, uiszczenia opłaty skarbowej na podaniach,
- dokonywanie odcisku pieczęci wpływu na korespondencji i wpisywanie daty wpływu,
4) przedkładanie korespondencji Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
5) doręczanie korespondencji właściwym pracownikom Urzędu - natychmiast po dekretacji przez Wójta, Zastępcę Wójta lub Sekretarza,
6) wysyłanie korespondencji,
7) organizowanie współpracy z Sołtysami i Radami Sołeckimi,
8) prowadzenie dokumentacji Sołectw (statuty, uchwały organów sołectwa, protokoły z zebrań wiejskich),
9) prowadzenie rejestru przepisów gminnych i zbioru przepisów ogólnie obowiązujących,
10) występowanie do pracowników Urzędu o dostarczenie niezbędnych informacji, sprawozdań opracowań itp.,
11) prowadzenie strony www. i BIP
12) wykonywanie zadań Pełnomocnika Gminy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.

 Kadra kierownicza:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Janina Łączyńska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Janina Łączyńska
Data wytworzenia informacji 2004-04-06
Data udostępnienia informacji 2004-04-06