Do zadań samodzielnego stanowiska d/ s obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych: 1) Obsługa Rady, a w szczególności - zapewnienie właściwych warunków obrad sesji, - sporządzanie protokołu z obrad Sesji Rady, - prowadzenie rejestru uchwał Rady, czuwanie nad ich terminową realizacją, przekazywanie uchwał na odpowiednie stanowiska, - przekazywanie uchwał w ustalonym terminie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej, - zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejskiego oraz informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy, - prowadzenie rejestru skarg skierowanych do Rady Gminy. 2) Obsługa Komisji Rady: - wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń, ich protokołowaniem, przekazywanie uchwał i opinii Komisji ich adresatom. 3) Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców wsi - soltysami i radami soleckimi. 4) obsługa korespondencji Rady, 3) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Urzędu, - otwieranie przesyłek za wyjątkiem "tajnych" i adresowanych imiennie, - sprawdzanie zawartości przesyłek, prawidłowości adresu, zgodności podanych załączników, uiszczenia opłaty skarbowej na podaniach, - dokonywanie odcisku pieczęci wpływu na korespondencji i wpisywanie daty wpływu, 4) przedkładanie korespondencji Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi, 5) doręczanie korespondencji właściwym pracownikom Urzędu - natychmiast po dekretacji przez Wójta, Zastępcę Wójta lub Sekretarza, 6) wysyłanie korespondencji, 7) organizowanie współpracy z Sołtysami i Radami Sołeckimi, 8) prowadzenie dokumentacji Sołectw (statuty, uchwały organów sołectwa, protokoły z zebrań wiejskich), 9) prowadzenie rejestru przepisów gminnych i zbioru przepisów ogólnie obowiązujących, 10) występowanie do pracowników Urzędu o dostarczenie niezbędnych informacji, sprawozdań opracowań itp., 11) prowadzenie strony www. i BIP 12) wykonywanie zadań Pełnomocnika Gminy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi. Do zadań samodzielnego stanowiska d/ s obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych: 1) Obsługa Rady, a w szczególności - zapewnienie właściwych warunków obrad sesji, - sporządzanie protokołu z obrad Sesji Rady, - prowadzenie rejestru uchwał Rady, czuwanie nad ich terminową realizacją, przekazywanie uchwał na odpowiednie stanowiska, - przekazywanie uchwał w ustalonym terminie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej, - zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejskiego oraz informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy, - prowadzenie rejestru skarg skierowanych do Rady Gminy. 2) Obsługa Komisji Rady: - wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń, ich protokołowaniem, przekazywanie uchwał i opinii Komisji ich adresatom. 3) Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców wsi - soltysami i radami soleckimi. 4) obsługa korespondencji Rady, 3) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Urzędu, - otwieranie przesyłek za wyjątkiem "tajnych" i adresowanych imiennie, - sprawdzanie zawartości przesyłek, prawidłowości adresu, zgodności podanych załączników, uiszczenia opłaty skarbowej na podaniach, - dokonywanie odcisku pieczęci wpływu na korespondencji i wpisywanie daty wpływu, 4) przedkładanie korespondencji Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi, 5) doręczanie korespondencji właściwym pracownikom Urzędu - natychmiast po dekretacji przez Wójta, Zastępcę Wójta lub Sekretarza, 6) wysyłanie korespondencji, 7) organizowanie współpracy z Sołtysami i Radami Sołeckimi, 8) prowadzenie dokumentacji Sołectw (statuty, uchwały organów sołectwa, protokoły z zebrań wiejskich), 9) prowadzenie rejestru przepisów gminnych i zbioru przepisów ogólnie obowiązujących, 10) występowanie do pracowników Urzędu o dostarczenie niezbędnych informacji, sprawozdań opracowań itp., 11) prowadzenie strony www. i BIP 12) wykonywanie zadań Pełnomocnika Gminy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi. Do zadań samodzielnego stanowiska d/ s obsługi Rady, informacji publicznej oraz spraw administracyjnych: 1) Obsługa Rady, a w szczególności - zapewnienie właściwych warunków obrad sesji, - sporządzanie protokołu z obrad Sesji Rady, - prowadzenie rejestru uchwał Rady, czuwanie nad ich terminową realizacją, przekazywanie uchwał na odpowiednie stanowiska, - przekazywanie uchwał w ustalonym terminie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej, - zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejskiego oraz informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy, - prowadzenie rejestru skarg skierowanych do Rady Gminy. 2) Obsługa Komisji Rady: - wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń, ich protokołowaniem, przekazywanie uchwał i opinii Komisji ich adresatom. 3) Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców wsi - soltysami i radami soleckimi. 4) obsługa korespondencji Rady, 3) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Urzędu, - otwieranie przesyłek za wyjątkiem "tajnych" i adresowanych imiennie, - sprawdzanie zawartości przesyłek, prawidłowości adresu, zgodności podanych załączników, uiszczenia opłaty skarbowej na podaniach, - dokonywanie odcisku pieczęci wpływu na korespondencji i wpisywanie daty wpływu, 4) przedkładanie korespondencji Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi, 5) doręczanie korespondencji właściwym pracownikom Urzędu - natychmiast po dekretacji przez Wójta, Zastępcę Wójta lub Sekretarza, 6) wysyłanie korespondencji, 7) organizowanie współpracy z Sołtysami i Radami Sołeckimi, 8) prowadzenie dokumentacji Sołectw (statuty, uchwały organów sołectwa, protokoły z zebrań wiejskich), 9) prowadzenie rejestru przepisów gminnych i zbioru przepisów ogólnie obowiązujących, 10) występowanie do pracowników Urzędu o dostarczenie niezbędnych informacji, sprawozdań opracowań itp., 11) prowadzenie strony www. i BIP 12) wykonywanie zadań Pełnomocnika Gminy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
|