Zadania na zajmowanym stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji gminnych gruntów i budynków, 2)prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą i wymianą nieruchomości stanowiących własność gminy, w tym: a) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne, b) koordynacja prac komisji przetargowych, c) wykonywanie czynności związanych z nabyciem mienia komunalnego przez gminę, d) prowadzenie rejestru sprzedaży i dzierżawy mienia komunalnego. e) prowadzenie prac z zakresu scalania i podziału na działki budowlane, 3) tworzenie zasobu gruntów na cele publiczne, 4) prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa - dotyczące zalesień gruntów, - kontrola przestrzegania zakazu uprawy maku i konopi, - sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa, - koordynacja gospodarki nasiennej, - współdziałanie ze służbą Kwarantanny i Ochrony roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób i szkodników upraw, - współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, 5) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i wprowadzanie w nim zmian, 6) prowadzenie innych spraw z zakresu ochrony środowiska należących do kompetencji gminy, 7) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, 8) prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych, 9) współpraca z Wydziałem Geodezji Starostwa Powiatowego w Otwocku w zakresie aktualizacji ewidencji geodezyjnej. 10) Prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji gminnego programu ochrony środowiska oraz sprawozdań z jego realizacji, 11) Wydawanie decyzji w sprawach dotyczących ochrony środowiska. 12) wydawanie decyzji w sprawach kar pieniężnych za nie przestrzeganie wymogów ochrony środowiska, 13) Kontrola spełniania wymagań ochrony środowiska przez gminne jednostki organizacyjne i osoby fizyczne. 14)Wydawanie decyzji w sprawach kar pieniężnych za nieprzestrzeganie wymogów ochZadania na zajmowanym stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji gminnych gruntów i budynków, 2)prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą i wymianą nieruchomości stanowiących własność gminy, w tym: a) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne, b) koordynacja prac komisji przetargowych, c) wykonywanie czynności związanych z nabyciem mienia komunalnego przez gminę, d) prowadzenie rejestru sprzedaży i dzierżawy mienia komunalnego. e) prowadzenie prac z zakresu scalania i podziału na działki budowlane, 3) tworzenie zasobu gruntów na cele publiczne, 4) prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa - dotyczące zalesień gruntów, - kontrola przestrzegania zakazu uprawy maku i konopi, - sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa, - koordynacja gospodarki nasiennej, - współdziałanie ze służbą Kwarantanny i Ochrony roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób i szkodników upraw, - współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, 5) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i wprowadzanie w nim zmian, 6) prowadzenie innych spraw z zakresu ochrony środowiska należących do kompetencji gminy, 7) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, 8) prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych, 9) współpraca z Wydziałem Geodezji Starostwa Powiatowego w Otwocku w zakresie aktualizacji ewidencji geodezyjnej. 10) Prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji gminnego programu ochrony środowiska oraz sprawozdań z jego realizacji, 11) Wydawanie decyzji w sprawach dotyczących ochrony środowiska. 12) wydawanie decyzji w sprawach kar pieniężnych za nie przestrzeganie wymogów ochrony środowiska, 13) Kontrola spełniania wymagań ochrony środowiska przez gminne jednostki organizacyjne i osoby fizyczne. 14)Wydawanie decyzji w sprawach kar pieniężnych za nieprzestrzeganie wymogów ochZadania na zajmowanym stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji gminnych gruntów i budynków, 2)prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą i wymianą nieruchomości stanowiących własność gminy, w tym: a) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne, b) koordynacja prac komisji przetargowych, c) wykonywanie czynności związanych z nabyciem mienia komunalnego przez gminę, d) prowadzenie rejestru sprzedaży i dzierżawy mienia komunalnego. e) prowadzenie prac z zakresu scalania i podziału na działki budowlane, 3) tworzenie zasobu gruntów na cele publiczne, 4) prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa - dotyczące zalesień gruntów, - kontrola przestrzegania zakazu uprawy maku i konopi, - sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa, - koordynacja gospodarki nasiennej, - współdziałanie ze służbą Kwarantanny i Ochrony roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób i szkodników upraw, - współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, 5) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i wprowadzanie w nim zmian, 6) prowadzenie innych spraw z zakresu ochrony środowiska należących do kompetencji gminy, 7) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, 8) prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych, 9) współpraca z Wydziałem Geodezji Starostwa Powiatowego w Otwocku w zakresie aktualizacji ewidencji geodezyjnej. 10) Prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji gminnego programu ochrony środowiska oraz sprawozdań z jego realizacji, 11) Wydawanie decyzji w sprawach dotyczących ochrony środowiska. 12) wydawanie decyzji w sprawach kar pieniężnych za nie przestrzeganie wymogów ochrony środowiska, 13) Kontrola spełniania wymagań ochrony środowiska przez gminne jednostki organizacyjne i osoby fizyczne. 14)Wydawanie decyzji w sprawach kar pieniężnych za nieprzestrzeganie wymogów och
|