wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Osieck

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: inspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy,
Nazwa skrócona: insp. ds. zagospodarowania przestrzennego
Symbol: GP
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy w Osiecku
Rynek 1
Osieck 08-445
Komórka nadrzędna merytorycznie: sekretarz
Komórka nadrzędna organizacyjnie: sekretarz
Dni i godziny pracy:
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy d/ s planowania i zagospodarowania przestrzennego, zarządzania drogami gminnymi oraz obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, należy:

1) analiza i okresowa ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2) gromadzenie wniosków w sprawie zmian studium i planu,
3) przygotowywanie okresowych ocen oraz wniosków w sprawie potrzeb przystąpienia do opracowania zmian studium lub planu zagospodarowania przestrzennego,
4) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem projektów zmian studium uwarunkowań oraz planu przestrzennego zagospodarowania Gminy i podanie do publicznej wiadomości ich treści , zbieranie wniosków do planu, przekładanie Radzie do zatwierdzenia,
5) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego gminy,
6) nadzór nad miejscami pamięci narodowej i sprawy z zakresu grobownictwa wojennego,
7) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
8) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania, remontów , modernizacji i budowy dróg , ulic, placów , parkingów, chodników i obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi oraz oświetleniem drogowym,
9) wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwej kategorii oraz wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego na drogach gminnych i lokalnych ,
10) prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości ,
11) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic, placów oraz numerów porządkowych nieruchomości,
12) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości,
13) prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji urządzeń służących zbiorczemu zaopatrzeniu mieszkańców w wodę i odprowadzeniu ścieków,
14) Przygotowanie, okresowej oceny realizacji oraz aktualizacji
a) strategii rozwoju gminy,
b) planu rozwoju lokalnego gminu,
c) planu odnowy miejscowości,
15) kierowanie, koordynowanie przygotowań, a także realizacja zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
w zakDo zadań samodzielnego stanowiska pracy d/ s planowania i zagospodarowania przestrzennego, zarządzania drogami gminnymi oraz obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, należy:

1) analiza i okresowa ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2) gromadzenie wniosków w sprawie zmian studium i planu,
3) przygotowywanie okresowych ocen oraz wniosków w sprawie potrzeb przystąpienia do opracowania zmian studium lub planu zagospodarowania przestrzennego,
4) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem projektów zmian studium uwarunkowań oraz planu przestrzennego zagospodarowania Gminy i podanie do publicznej wiadomości ich treści , zbieranie wniosków do planu, przekładanie Radzie do zatwierdzenia,
5) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego gminy,
6) nadzór nad miejscami pamięci narodowej i sprawy z zakresu grobownictwa wojennego,
7) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
8) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania, remontów , modernizacji i budowy dróg , ulic, placów , parkingów, chodników i obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi oraz oświetleniem drogowym,
9) wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwej kategorii oraz wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego na drogach gminnych i lokalnych ,
10) prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości ,
11) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic, placów oraz numerów porządkowych nieruchomości,
12) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości,
13) prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji urządzeń służących zbiorczemu zaopatrzeniu mieszkańców w wodę i odprowadzeniu ścieków,
14) Przygotowanie, okresowej oceny realizacji oraz aktualizacji
a) strategii rozwoju gminy,
b) planu rozwoju lokalnego gminu,
c) planu odnowy miejscowości,
15) kierowanie, koordynowanie przygotowań, a także realizacja zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
w zakDo zadań samodzielnego stanowiska pracy d/ s planowania i zagospodarowania przestrzennego, zarządzania drogami gminnymi oraz obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, należy:

1) analiza i okresowa ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2) gromadzenie wniosków w sprawie zmian studium i planu,
3) przygotowywanie okresowych ocen oraz wniosków w sprawie potrzeb przystąpienia do opracowania zmian studium lub planu zagospodarowania przestrzennego,
4) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem projektów zmian studium uwarunkowań oraz planu przestrzennego zagospodarowania Gminy i podanie do publicznej wiadomości ich treści , zbieranie wniosków do planu, przekładanie Radzie do zatwierdzenia,
5) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego gminy,
6) nadzór nad miejscami pamięci narodowej i sprawy z zakresu grobownictwa wojennego,
7) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
8) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania, remontów , modernizacji i budowy dróg , ulic, placów , parkingów, chodników i obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi oraz oświetleniem drogowym,
9) wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwej kategorii oraz wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego na drogach gminnych i lokalnych ,
10) prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości ,
11) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic, placów oraz numerów porządkowych nieruchomości,
12) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości,
13) prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji urządzeń służących zbiorczemu zaopatrzeniu mieszkańców w wodę i odprowadzeniu ścieków,
14) Przygotowanie, okresowej oceny realizacji oraz aktualizacji
a) strategii rozwoju gminy,
b) planu rozwoju lokalnego gminu,
c) planu odnowy miejscowości,
15) kierowanie, koordynowanie przygotowań, a także realizacja zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
w zak

 Kadra kierownicza:

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Zarządzenie Wójta w sprawie wymagań dla odbiorców odpadów komunalnych.
  • zagospodarowanie przestrzenne
  • Planowanie przestrzenne
  • gospodarka odpadami
  • Planowanie przestrzenne
  • Planowanie przestrzenne

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Janina Łączyńska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Janina Łączyńska
Data wytworzenia informacji 2004-04-08
Data udostępnienia informacji 2004-04-08