1. Skargi i wnioski wpływające do Ośrodka załatwiają Dyrektor i Z-ca Dyrektora we wszystkich sprawach Ośrodka.
2. Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują: 1) Dyrektor - w poniedziałki w godz. 13.00 - 15.00, 2) Z-ca Dyrektora od wtorku do piątku w godzinach 14.00 - 15.00.
3. Informacje o terminach przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Dyrektorów prowadzi pracownik ds. kancelaryjnych.
4. Obsługę interesantów przyjmowanych w sprawach skarg i wniosków przez Dyrektora i Z-cę Dyrektora prowadzi pracownik ds. kancelaryjnych.
5. Kwalifikacji skarg i wniosków wpływających do Ośrodka dokonują Dyrektor i Z-ca Dyrektora.
6. Skargi wnoszone w formie pisemnej rejestrowane są w Centralnym Rejestrze Skarg i Wniosków, który prowadzi pracownik ds. kancelaryjnych.
7. Po zarejestrowaniu skargi lub wniosku przekazywane są do Działu/Obiektu zgodnie z dekretacją Dyrektora lub Z-cy Dyrektora.
8. Kierownicy zobowiązani są do rozpatrzenia wszystkich okoliczności sprawy i przygotowania na podpis Dyrektora projektu odpowiedzi.
9. Kopię podpisanej przez Dyrektora odpowiedzi przekazuje się do Centralnego Rejestru Skarg i Wniosków.
|