wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie

Sposoby załatwiania spraw

1. Skargi i wnioski wpływające do Ośrodka załatwiają Dyrektor i Z-ca Dyrektora we wszystkich sprawach Ośrodka.

2. Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:

1) Dyrektor - w poniedziałki w godz. 13.00 - 15.00,
2) Z-ca Dyrektora od wtorku do piątku w godzinach 14.00 - 15.00.

3. Informacje o terminach przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Dyrektorów prowadzi pracownik ds. kancelaryjnych.

4. Obsługę interesantów przyjmowanych w sprawach skarg i wniosków przez Dyrektora i Z-cę Dyrektora prowadzi pracownik ds. kancelaryjnych.

5. Kwalifikacji skarg i wniosków wpływających do Ośrodka dokonują Dyrektor i Z-ca Dyrektora.

6. Skargi wnoszone w formie pisemnej rejestrowane są w Centralnym Rejestrze Skarg i Wniosków, który prowadzi pracownik ds. kancelaryjnych.

7. Po zarejestrowaniu skargi lub wniosku przekazywane są do Działu/Obiektu zgodnie z dekretacją Dyrektora lub Z-cy Dyrektora.

8. Kierownicy zobowiązani są do rozpatrzenia wszystkich okoliczności sprawy i przygotowania na podpis Dyrektora projektu odpowiedzi.

9. Kopię podpisanej przez Dyrektora odpowiedzi przekazuje się do Centralnego Rejestru Skarg i Wniosków.