1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu.
2. Rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami.
3. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków dot. Urzędu oraz nadzorowanie ich załatwienia.
4. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
6. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
7. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu.
8. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.
9. Koordynacja prac związanych z zatrudnieniem stażystów, pracowników interwencyjnych i w ramach prac publicznych.
10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu.
11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu.
12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości.
13. Wykonywanie zadań zleconych związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, wójta gminy oraz referendum gminnym w tym:
a/ przygotowywanie stosownych uchwał,
b/ zapewnienie obsługi techniczno - materialnych warunków pracy obwodowych komisji wyborczych,
c/ plakatowanie obwieszczeń wyborczych itp.
14. Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności:
a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia.
b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń,
c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań,
d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji,
e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady,
h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Gminy związanych z obsługą Rady Gminy w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych,
i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Wójtowi i odpowiednio mery1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu.
2. Rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami.
3. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków dot. Urzędu oraz nadzorowanie ich załatwienia.
4. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
6. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
7. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu.
8. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.
9. Koordynacja prac związanych z zatrudnieniem stażystów, pracowników interwencyjnych i w ramach prac publicznych.
10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu.
11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu.
12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości.
13. Wykonywanie zadań zleconych związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, wójta gminy oraz referendum gminnym w tym:
a/ przygotowywanie stosownych uchwał,
b/ zapewnienie obsługi techniczno - materialnych warunków pracy obwodowych komisji wyborczych,
c/ plakatowanie obwieszczeń wyborczych itp.
14. Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności:
a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia.
b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń,
c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań,
d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji,
e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady,
h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Gminy związanych z obsługą Rady Gminy w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych,
i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Wójtowi i odpowiednio mery1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu.
2. Rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami.
3. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków dot. Urzędu oraz nadzorowanie ich załatwienia.
4. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
6. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
7. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu.
8. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.
9. Koordynacja prac związanych z zatrudnieniem stażystów, pracowników interwencyjnych i w ramach prac publicznych.
10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu.
11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu.
12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości.
13. Wykonywanie zadań zleconych związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, wójta gminy oraz referendum gminnym w tym:
a/ przygotowywanie stosownych uchwał,
b/ zapewnienie obsługi techniczno - materialnych warunków pracy obwodowych komisji wyborczych,
c/ plakatowanie obwieszczeń wyborczych itp.
14. Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności:
a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia.
b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń,
c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań,
d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji,
e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady,
h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Gminy związanych z obsługą Rady Gminy w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych,
i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Wójtowi i odpowiednio mery1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu.
2. Rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami.
3. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków dot. Urzędu oraz nadzorowanie ich załatwienia.
4. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
6. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
7. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu.
8. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.
9. Koordynacja prac związanych z zatrudnieniem stażystów, pracowników interwencyjnych i w ramach prac publicznych.
10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu.
11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu.
12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości.
13. Wykonywanie zadań zleconych związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, wójta gminy oraz referendum gminnym w tym:
a/ przygotowywanie stosownych uchwał,
b/ zapewnienie obsługi techniczno - materialnych warunków pracy obwodowych komisji wyborczych,
c/ plakatowanie obwieszczeń wyborczych itp.
14. Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności:
a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia.
b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń,
c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań,
d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji,
e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady,
h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Gminy związanych z obsługą Rady Gminy w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych,
i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Wójtowi i odpowiednio mery1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania pracy Urzędu.
2. Rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami.
3. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków dot. Urzędu oraz nadzorowanie ich załatwienia.
4. Prowadzenie spisu inwentarza biurowego.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
6. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
7. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej Urzędu.
8. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.
9. Koordynacja prac związanych z zatrudnieniem stażystów, pracowników interwencyjnych i w ramach prac publicznych.
10. Opracowywanie w miarę potrzeb propozycji zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu.
11. Prowadzenie spraw dotyczących koordynowania programu zadań Urzędu.
12. Kontrolowanie i potwierdzanie zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za telefony, wywozu nieczystości.
13. Wykonywanie zadań zleconych związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, wójta gminy oraz referendum gminnym w tym:
a/ przygotowywanie stosownych uchwał,
b/ zapewnienie obsługi techniczno - materialnych warunków pracy obwodowych komisji wyborczych,
c/ plakatowanie obwieszczeń wyborczych itp.
14. Sprawowanie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady, jej Przewodniczącego oraz komisji, a w szczególności:
a/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia.
b/ zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń,
c/ sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań,
d/ opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej komisji,
e/ prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f/ prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
g/ prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady,
h/ wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Rady Gminy związanych z obsługą Rady Gminy w tym: przygotowywanie spotkań Przewodniczącego i radnych,
i/ opracowywanie materiałów z sesji Rady i posiedzeń komisji, przekazywanie ich Wójtowi i odpowiednio mery