1. Opracowywanie projektów budżetu wraz z projektami planu finansowego dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz nadzór nad jego realizacją. 2. Zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb gminy dochodami własnymi i zasilającymi. 3. Analiza wykonywania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami. 4. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową i Urzędami Skarbowymi. 5. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu gminy i gospodarki pozabudżetowej. 6. Prowadzenie spraw funduszy celowych. 7. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie finansowym. 8. Prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie inwestycji gminnych realizowanych na terenie gminy. 10. Prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników Urzędu. 11. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków rodzinnych i chorobowych. 12. Sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 13. Prowadzenie analityki dochodów budżetowych oraz wydatków i kosztów. 14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych. 15. Ewidencjonowanie środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i materiałów (księgi inwentarzowej Urzędu). 16. Prowadzenie księgowości syntetycznej budżetu gminy. 17. Prowadzenie księgowości analitycznej do kont budżetu gminy. 18. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Urzędu Gminy. 19. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 20. Obsługa kasowa i księgowa: a. podejmowanie gotówki z banku, b. przyjmowanie wpłat, c. dokonywanie wypłat, d. sprzedaż znaków skarbowych i weksli, e. prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych, f. sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów. 21. Uzgadnianie wpływów podatków z księgowością budżetową. 22. Prowadzenie wymiaru i poboru podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisac1. Opracowywanie projektów budżetu wraz z projektami planu finansowego dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz nadzór nad jego realizacją. 2. Zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb gminy dochodami własnymi i zasilającymi. 3. Analiza wykonywania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami. 4. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową i Urzędami Skarbowymi. 5. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu gminy i gospodarki pozabudżetowej. 6. Prowadzenie spraw funduszy celowych. 7. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie finansowym. 8. Prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie inwestycji gminnych realizowanych na terenie gminy. 10. Prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników Urzędu. 11. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków rodzinnych i chorobowych. 12. Sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 13. Prowadzenie analityki dochodów budżetowych oraz wydatków i kosztów. 14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych. 15. Ewidencjonowanie środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i materiałów (księgi inwentarzowej Urzędu). 16. Prowadzenie księgowości syntetycznej budżetu gminy. 17. Prowadzenie księgowości analitycznej do kont budżetu gminy. 18. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Urzędu Gminy. 19. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 20. Obsługa kasowa i księgowa: a. podejmowanie gotówki z banku, b. przyjmowanie wpłat, c. dokonywanie wypłat, d. sprzedaż znaków skarbowych i weksli, e. prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych, f. sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów. 21. Uzgadnianie wpływów podatków z księgowością budżetową. 22. Prowadzenie wymiaru i poboru podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisac1. Opracowywanie projektów budżetu wraz z projektami planu finansowego dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz nadzór nad jego realizacją. 2. Zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb gminy dochodami własnymi i zasilającymi. 3. Analiza wykonywania budżetu oraz wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami. 4. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową i Urzędami Skarbowymi. 5. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu gminy i gospodarki pozabudżetowej. 6. Prowadzenie spraw funduszy celowych. 7. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie finansowym. 8. Prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie inwestycji gminnych realizowanych na terenie gminy. 10. Prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników Urzędu. 11. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków rodzinnych i chorobowych. 12. Sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 13. Prowadzenie analityki dochodów budżetowych oraz wydatków i kosztów. 14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych. 15. Ewidencjonowanie środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i materiałów (księgi inwentarzowej Urzędu). 16. Prowadzenie księgowości syntetycznej budżetu gminy. 17. Prowadzenie księgowości analitycznej do kont budżetu gminy. 18. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Urzędu Gminy. 19. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 20. Obsługa kasowa i księgowa: a. podejmowanie gotówki z banku, b. przyjmowanie wpłat, c. dokonywanie wypłat, d. sprzedaż znaków skarbowych i weksli, e. prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych, f. sporządzanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów. 21. Uzgadnianie wpływów podatków z księgowością budżetową. 22. Prowadzenie wymiaru i poboru podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisac
|