1)opracowywanie i przedkładanie do uchwalenia Radzie projektu budżetu Gminy, przychodów i rozchodów budżetowych,
2)ustalanie projektu szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetowych,
3)analiza planów finansowych jednostek budżetowych,
4)realizacja zadań w zakresie wykonania dochodów i wydatków budżetowych oraz podejmowania działań zmierzających do ich prawidłowej realizacji,
5)inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych na rzecz poprawy efektywności i wykorzystania środków budżetowych oraz pozyskiwania dodatkowych wpływów budżetowych,
6)opracowywanie projektów aktów prawnych w sprawie zmian w budżecie,
7)dokonywanie okresowych ocen realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
8)czuwanie nad prawidłową realizacją dochodów i wydatków przez podległe jednostki oraz nad zachowaniem równowagi budżetowej w budżecie Gminy,
9)prowadzenie rachunkowości budżetowej i funduszy celowych,
10)sporządzanie sprawozdań i informacji z wykonania budżetu,
11)prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych oraz podatków i opłat lokalnych w zakresie przypisów, odpisów wypłat i zwrotów ( przerachowań ),
12)kontrola wpłaty należności z tytułu podatków i terminowe wszczynanie postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności,
13)zakładanie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów,
14)obsługa finansowo- księgowa Urzędu, kompletowanie dokumentów oraz prowadzenie ewidencji księgowej,
15)współdziałanie z ubezpieczycielami, bankami oraz innymi jednostkami, instytucjami i organizacjami w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami,
16)pobieranie podatku od środków transportowych oraz podatku od posiadania psów,
17)prowadzenie rejestru do celów rozliczania podatków od towarów i usług VAT,
18)nadzór nad windykacją należności budżetowych z tytułu sprzedaży mienia komunalnego, dzierżaw i usług,
19)umarzanie środków trwałych Urzędu, prowadzenie ewidencji gruntów i pozostałych środków trwałych oraz ich amortyzacja,
20)naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, jego ewidencjonowan1)opracowywanie i przedkładanie do uchwalenia Radzie projektu budżetu Gminy, przychodów i rozchodów budżetowych,
2)ustalanie projektu szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetowych,
3)analiza planów finansowych jednostek budżetowych,
4)realizacja zadań w zakresie wykonania dochodów i wydatków budżetowych oraz podejmowania działań zmierzających do ich prawidłowej realizacji,
5)inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych na rzecz poprawy efektywności i wykorzystania środków budżetowych oraz pozyskiwania dodatkowych wpływów budżetowych,
6)opracowywanie projektów aktów prawnych w sprawie zmian w budżecie,
7)dokonywanie okresowych ocen realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
8)czuwanie nad prawidłową realizacją dochodów i wydatków przez podległe jednostki oraz nad zachowaniem równowagi budżetowej w budżecie Gminy,
9)prowadzenie rachunkowości budżetowej i funduszy celowych,
10)sporządzanie sprawozdań i informacji z wykonania budżetu,
11)prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych oraz podatków i opłat lokalnych w zakresie przypisów, odpisów wypłat i zwrotów ( przerachowań ),
12)kontrola wpłaty należności z tytułu podatków i terminowe wszczynanie postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności,
13)zakładanie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów,
14)obsługa finansowo- księgowa Urzędu, kompletowanie dokumentów oraz prowadzenie ewidencji księgowej,
15)współdziałanie z ubezpieczycielami, bankami oraz innymi jednostkami, instytucjami i organizacjami w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami,
16)pobieranie podatku od środków transportowych oraz podatku od posiadania psów,
17)prowadzenie rejestru do celów rozliczania podatków od towarów i usług VAT,
18)nadzór nad windykacją należności budżetowych z tytułu sprzedaży mienia komunalnego, dzierżaw i usług,
19)umarzanie środków trwałych Urzędu, prowadzenie ewidencji gruntów i pozostałych środków trwałych oraz ich amortyzacja,
20)naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, jego ewidencjonowan1)opracowywanie i przedkładanie do uchwalenia Radzie projektu budżetu Gminy, przychodów i rozchodów budżetowych,
2)ustalanie projektu szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetowych,
3)analiza planów finansowych jednostek budżetowych,
4)realizacja zadań w zakresie wykonania dochodów i wydatków budżetowych oraz podejmowania działań zmierzających do ich prawidłowej realizacji,
5)inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych na rzecz poprawy efektywności i wykorzystania środków budżetowych oraz pozyskiwania dodatkowych wpływów budżetowych,
6)opracowywanie projektów aktów prawnych w sprawie zmian w budżecie,
7)dokonywanie okresowych ocen realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
8)czuwanie nad prawidłową realizacją dochodów i wydatków przez podległe jednostki oraz nad zachowaniem równowagi budżetowej w budżecie Gminy,
9)prowadzenie rachunkowości budżetowej i funduszy celowych,
10)sporządzanie sprawozdań i informacji z wykonania budżetu,
11)prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych oraz podatków i opłat lokalnych w zakresie przypisów, odpisów wypłat i zwrotów ( przerachowań ),
12)kontrola wpłaty należności z tytułu podatków i terminowe wszczynanie postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności,
13)zakładanie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów,
14)obsługa finansowo- księgowa Urzędu, kompletowanie dokumentów oraz prowadzenie ewidencji księgowej,
15)współdziałanie z ubezpieczycielami, bankami oraz innymi jednostkami, instytucjami i organizacjami w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami,
16)pobieranie podatku od środków transportowych oraz podatku od posiadania psów,
17)prowadzenie rejestru do celów rozliczania podatków od towarów i usług VAT,
18)nadzór nad windykacją należności budżetowych z tytułu sprzedaży mienia komunalnego, dzierżaw i usług,
19)umarzanie środków trwałych Urzędu, prowadzenie ewidencji gruntów i pozostałych środków trwałych oraz ich amortyzacja,
20)naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, jego ewidencjonowan