wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Miasto i Gmina Kosów Lacki

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Nazwa skrócona:
Symbol: OSO
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Miasta i Gminy
Kolejowa
Kosów Lacki 08-330
Komórka nadrzędna merytorycznie: Sekretarz Miasta i Gminy w Kosowie Lackim
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Sekretarz Miasta i Gminy w Kosowie Lackim
Dni i godziny pracy: codziennie
w godzinach
8.00-16.00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: codziennie
w godzinach
8.00-16.00

 Przedmiot działania i kompetencje:

1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum,
2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,
3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu ,
4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu,
5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy,
6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady,
7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu,
8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego,
9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych,
10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady,
11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza,
13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu,
14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości,
16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli,
17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne,
19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie,
20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
21)prowadzenie ewidencji ludności,
22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych,
23)prowadzenie rejestru wyborców,
24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów,
25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie,
26)prowadzenie archi1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum,
2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,
3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu ,
4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu,
5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy,
6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady,
7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu,
8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego,
9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych,
10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady,
11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza,
13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu,
14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości,
16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli,
17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne,
19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie,
20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
21)prowadzenie ewidencji ludności,
22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych,
23)prowadzenie rejestru wyborców,
24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów,
25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie,
26)prowadzenie archi1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum,
2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,
3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu ,
4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu,
5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy,
6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady,
7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu,
8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego,
9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych,
10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady,
11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza,
13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu,
14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości,
16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli,
17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne,
19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie,
20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
21)prowadzenie ewidencji ludności,
22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych,
23)prowadzenie rejestru wyborców,
24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów,
25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie,
26)prowadzenie archi1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum,
2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,
3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu ,
4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu,
5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy,
6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady,
7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu,
8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego,
9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych,
10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady,
11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza,
13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu,
14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości,
16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli,
17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne,
19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie,
20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
21)prowadzenie ewidencji ludności,
22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych,
23)prowadzenie rejestru wyborców,
24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów,
25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie,
26)prowadzenie archi

 Kadra kierownicza:

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Rada Miasta i Gminy
  • Zespół Obsługi Szkół
  • Zespół Obsługi Szkół w Kosowie Lackim
  • Zespół Obsługi Szkół w Kosowie Lackim
  • Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Informacja z EFS
  • Informacje z EFS
  • Ogłoszenia OSO
  • MGOPS
  • Tablica ogłoszeń Urzędu
  • Tablica ogłoszeń Urzędu
  • Polityka społeczna
  • Organizacja pozarządowe
  • Tablica ogłoszeń Urzędu
  • Konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego "Żuławski Słonecznik" w Giemlicach.
  • Wybory 2018
  • Wybory do parlamentu europejskiego 2019
  • Bilanse i Informacje dodatkowe
  • Wybory parlamentarne 2019
  • Wybory prezydenta 2020

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 0001-01-01
Data udostępnienia informacji 0001-01-01