BURMISTRZ MIASTA I GMINY ŁOSICE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko: Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Miasta i Gminy w Łosicach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze 2) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej 3) praktyczna umiejętność obsługi komputera 4) wiedza z zakresu postępowania podatkowego i administracyjnego 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wymagającym obsługi komputera 6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie 7) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym i podatku leśnym oraz ustawy o opłacie skarbowej 2) systematyczność 3) komunikatywność 4) umiejętność pracy w zespole 5) rzetelność 6) dokładność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 1) ustalanie w drodze decyzji podatków łącznego zobowiązania pieniężnego, od nieruchomości, rolnego i leśnego, 2) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów zobowiązań pieniężnych, 3) zakładanie i bieżąca aktualizacja kart gospodarstw, 4) stosowanie ulg podatkowych, 5) opracowywanie sprawozdań, 6) wypisywanie dowodów wpłat 7) wypisywanie zaświadczeń w zakresie podatków i opłat 8) prowadzenie postępowania w sprawach umorzeń należności podatkowych oraz przygotowywanie stosownych decyzji w tym zakresie.
4. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) list motywacyjny 3) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności. 4) kserokopie świadectw pracy o ile kandydat legitymuje się stażem pracy 5) oryginał kwestionariusza osobowego 6) oświadczenie o nie karaniu za przestępstwa umyślne ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i GminyBURMISTRZ MIASTA I GMINY ŁOSICE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko: Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Miasta i Gminy w Łosicach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze 2) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej 3) praktyczna umiejętność obsługi komputera 4) wiedza z zakresu postępowania podatkowego i administracyjnego 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wymagającym obsługi komputera 6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie 7) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym i podatku leśnym oraz ustawy o opłacie skarbowej 2) systematyczność 3) komunikatywność 4) umiejętność pracy w zespole 5) rzetelność 6) dokładność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 1) ustalanie w drodze decyzji podatków łącznego zobowiązania pieniężnego, od nieruchomości, rolnego i leśnego, 2) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów zobowiązań pieniężnych, 3) zakładanie i bieżąca aktualizacja kart gospodarstw, 4) stosowanie ulg podatkowych, 5) opracowywanie sprawozdań, 6) wypisywanie dowodów wpłat 7) wypisywanie zaświadczeń w zakresie podatków i opłat 8) prowadzenie postępowania w sprawach umorzeń należności podatkowych oraz przygotowywanie stosownych decyzji w tym zakresie.
4. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) list motywacyjny 3) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności. 4) kserokopie świadectw pracy o ile kandydat legitymuje się stażem pracy 5) oryginał kwestionariusza osobowego 6) oświadczenie o nie karaniu za przestępstwa umyślne ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i GminyBURMISTRZ MIASTA I GMINY ŁOSICE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko: Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Miasta i Gminy w Łosicach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze 2) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej 3) praktyczna umiejętność obsługi komputera 4) wiedza z zakresu postępowania podatkowego i administracyjnego 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wymagającym obsługi komputera 6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie 7) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym i podatku leśnym oraz ustawy o opłacie skarbowej 2) systematyczność 3) komunikatywność 4) umiejętność pracy w zespole 5) rzetelność 6) dokładność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 1) ustalanie w drodze decyzji podatków łącznego zobowiązania pieniężnego, od nieruchomości, rolnego i leśnego, 2) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów zobowiązań pieniężnych, 3) zakładanie i bieżąca aktualizacja kart gospodarstw, 4) stosowanie ulg podatkowych, 5) opracowywanie sprawozdań, 6) wypisywanie dowodów wpłat 7) wypisywanie zaświadczeń w zakresie podatków i opłat 8) prowadzenie postępowania w sprawach umorzeń należności podatkowych oraz przygotowywanie stosownych decyzji w tym zakresie.
4. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) list motywacyjny 3) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności. 4) kserokopie świadectw pracy o ile kandydat legitymuje się stażem pracy 5) oryginał kwestionariusza osobowego 6) oświadczenie o nie karaniu za przestępstwa umyślne ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy
|