wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: MIASTO I GMINA ŁOSICE

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Wydział Finansowo-Budżetowy
Nazwa skrócona:
Symbol: WFB
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Miasta i Gminy
MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6
ŁOSICE 08-200
Komórka nadrzędna merytorycznie: Skarbnik Miasta i Gminy
Komórka nadrzędna organizacyjnie: BURMISTRZ MIASTA I GMINY
Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek
7.30-15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Wydziału Finansowo-Budżetowego należy prowadzenie spraw związanych z uchwalaniem i realizacją budżetu miasta i gminy oraz obsługą finansowo-budżetową, a w szczególności:
1) przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu miasta i gminy, sporządzanie projektu budżetu miasta i gminy oraz przedkładanie go w obowiązującym trybie do uchwalenia,
2) przygotowywanie i sporządzanie kompletu materiałów niezbędnych do podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza,
3) opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz,
4) prowadzenie ewidencji i rozliczeń zadań inwestycyjnych,
5) prowadzenie księgowej ewidencji mienia komunalnego,
6) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
7) rozliczanie inwentaryzacji,
8) prowadzenie ewidencji, amortyzacji i rozliczeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
9) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
10) obsługa finansowo-księgowa,
11) obsługa kasowa Urzędu i Straży Miejskiej,
12) pobór i ewidencja należności z tytułu czynszu dzierżawnego (w tym podatku VAT),
13) ewidencja wpłat z tytułu wydawania zezwoleń, na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, na zajęcie pasa drogowego, na wykonywanie krajowego i zarobkowego przewozu osób taksówkami osobowymi oraz innych opłat wynikających z przepisów szczególnych,
14) prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu należnych podatków,
15) realizacja, spłata i ewidencja kredytów oraz pożyczek,
16) przygotowywanie dokumentów do gotówkowego i bezgotówkowego dokonywania wydatków,
17) prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń pracowników,
18) prowadzenie centralnego rejestru umów i zleceń,
19) windykacja należności oraz prowadzenie spraw egzekucji administracyjnej w zakresie zadań wykonywanych przez Wydział,
20) rozliczanie opłaty targowej oraz opłat administracyjnych,
21) ewidencja wpłat z tytułu sprzedaży mienia komunalnego,
22) prowadzenie gospodarki w zakresie druków ścisłego zarachowania,
23) przyDo zadań Wydziału Finansowo-Budżetowego należy prowadzenie spraw związanych z uchwalaniem i realizacją budżetu miasta i gminy oraz obsługą finansowo-budżetową, a w szczególności:
1) przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu miasta i gminy, sporządzanie projektu budżetu miasta i gminy oraz przedkładanie go w obowiązującym trybie do uchwalenia,
2) przygotowywanie i sporządzanie kompletu materiałów niezbędnych do podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza,
3) opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz,
4) prowadzenie ewidencji i rozliczeń zadań inwestycyjnych,
5) prowadzenie księgowej ewidencji mienia komunalnego,
6) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
7) rozliczanie inwentaryzacji,
8) prowadzenie ewidencji, amortyzacji i rozliczeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
9) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
10) obsługa finansowo-księgowa,
11) obsługa kasowa Urzędu i Straży Miejskiej,
12) pobór i ewidencja należności z tytułu czynszu dzierżawnego (w tym podatku VAT),
13) ewidencja wpłat z tytułu wydawania zezwoleń, na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, na zajęcie pasa drogowego, na wykonywanie krajowego i zarobkowego przewozu osób taksówkami osobowymi oraz innych opłat wynikających z przepisów szczególnych,
14) prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu należnych podatków,
15) realizacja, spłata i ewidencja kredytów oraz pożyczek,
16) przygotowywanie dokumentów do gotówkowego i bezgotówkowego dokonywania wydatków,
17) prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń pracowników,
18) prowadzenie centralnego rejestru umów i zleceń,
19) windykacja należności oraz prowadzenie spraw egzekucji administracyjnej w zakresie zadań wykonywanych przez Wydział,
20) rozliczanie opłaty targowej oraz opłat administracyjnych,
21) ewidencja wpłat z tytułu sprzedaży mienia komunalnego,
22) prowadzenie gospodarki w zakresie druków ścisłego zarachowania,
23) przyDo zadań Wydziału Finansowo-Budżetowego należy prowadzenie spraw związanych z uchwalaniem i realizacją budżetu miasta i gminy oraz obsługą finansowo-budżetową, a w szczególności:
1) przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu miasta i gminy, sporządzanie projektu budżetu miasta i gminy oraz przedkładanie go w obowiązującym trybie do uchwalenia,
2) przygotowywanie i sporządzanie kompletu materiałów niezbędnych do podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza,
3) opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz,
4) prowadzenie ewidencji i rozliczeń zadań inwestycyjnych,
5) prowadzenie księgowej ewidencji mienia komunalnego,
6) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
7) rozliczanie inwentaryzacji,
8) prowadzenie ewidencji, amortyzacji i rozliczeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
9) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
10) obsługa finansowo-księgowa,
11) obsługa kasowa Urzędu i Straży Miejskiej,
12) pobór i ewidencja należności z tytułu czynszu dzierżawnego (w tym podatku VAT),
13) ewidencja wpłat z tytułu wydawania zezwoleń, na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, na zajęcie pasa drogowego, na wykonywanie krajowego i zarobkowego przewozu osób taksówkami osobowymi oraz innych opłat wynikających z przepisów szczególnych,
14) prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu należnych podatków,
15) realizacja, spłata i ewidencja kredytów oraz pożyczek,
16) przygotowywanie dokumentów do gotówkowego i bezgotówkowego dokonywania wydatków,
17) prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń pracowników,
18) prowadzenie centralnego rejestru umów i zleceń,
19) windykacja należności oraz prowadzenie spraw egzekucji administracyjnej w zakresie zadań wykonywanych przez Wydział,
20) rozliczanie opłaty targowej oraz opłat administracyjnych,
21) ewidencja wpłat z tytułu sprzedaży mienia komunalnego,
22) prowadzenie gospodarki w zakresie druków ścisłego zarachowania,
23) przy

 Kadra kierownicza:

Skarbnik Miasta i Gminy

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • POWSZECHNY SPIS ROLNY
  • OGŁOSZENIA, OBWIESZCZENIA I DECYZJE Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA
  • Gospodarowanie odpadami

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP MAŁGORZATA WOJCIESZUK
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji JOANNA GŁUCHOWSKA
Data wytworzenia informacji 2008-07-09
Data udostępnienia informacji 2008-07-09