Do zadań stanowiska ds. Kadr i Rozwoju, należy prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu, spraw związanych z prowadzeniem ewidencji działalności gospodarczej, prowadzenie archiwum zakładowego a w szczególności: 1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych miasta i gminy, 2) załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników oraz praktykantów i stażystów do odbycia praktyk i stażu w Urzędzie, 3) prowadzenie spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, wychowawczych i szkoleniowych, 4) ewidencjonowanie czasu pracy i zwolnień lekarskich pracowników Urzędu oraz okresowa ich analiza, 5) wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących pracy oraz prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego pracowników, 6) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, 7) wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wprowadzanie zmian i wydawanie zaświadczeń o zmianach oraz wydawanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej i wydawanie zaświadczeń w sprawach działalności gospodarczej, 8) prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, 9) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu Miasta i Gminy. 10) prowadzenie całokształtu spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, a w szczególności: a) przygotowywanie projektów wewnętrznych i instrukcji dotyczących bhp, b) rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, c) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, 11) sporządzanie harmonogramów pracy palaczy, 12) przygotowywanie i opracowywanie dokumentów związanych z wyborami.
|