1. Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności: 1) opracowywanie projektów Statutu Miasta i Gminy: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, 2) opracowywanie (projektów) zakresów czynności dla kierowników: wydziału, referatów i kierownika USC oraz dla pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach, 3) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr oraz dyscypliną pracowników Urzędu, 4) wykonywanie obowiązków w granicach pełnomocnictwa udzielonego przez Burmistrza, 5) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, 6) sprawowanie nadzoru nad stosowaniem ustawy o ochronie danych osobowych, 7) nadzorowanie prawidłowego przygotowania projektów uchwał rady wnoszonych pod obrady rady, 8) nadzorowanie przestrzegania terminowości załatwiania spraw obywateli przez Urząd Miasta i Gminy, 9) organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi miasta i gminy, 10) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie miasta i gminy, 11) nadzorowanie czasu pracy pracowników, 12) informowanie Burmistrza o konieczności dokonywania zmian personalnych, 13) udział w sesjach Rady i posiedzeniach komisji Rady, 14) dbanie o wygląd budynku Urzędu Miasta i Gminy i jego otoczenia, 15) wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza lub Zastępcę Burmistrza, 16) nadzorowanie przestrzegania terminowości załatwienia skarg i wniosków, 2. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą: 1) Stanowiska ds. Obsługi Rady Miasta i Gminy, 2) Stanowiska ds. Kadr i Rozwoju, 3) Stanowiska ds. Gospodarczych i Administracji.
|