Do zadań stanowiska ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego oraz Spraw Mieszkaniowych należy: prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz tworzenie mieszkaniowego zasobu miasta i gminy, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, a w szczególności: 1) tworzenie formacji obrony cywilnej, 2) opracowywanie i aktualizacja zestawów zadań obronnych dla urzędu, przewidzianych do realizacji w poszczególnych okresach gotowości obronnej, 3) współpraca z jednostkami rządowymi, pozarządowymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań obrony cywilnej, ochrony ludności i przeciwdziałania nadzwyczajnym zagrożeniom, 4) realizowanie procesów decyzyjnych w sytuacjach kryzysowych, 5) koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych, 6) wystawianie wezwań do wykonywania świadczeń osobistych oraz etatowych i doraźnych świadczeń rzeczowych, 7) przyjmowanie i realizacja wniosków na świadczenia osobiste i doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie pokoju, jak również na świadczenia osobiste oraz doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie ogłoszenia mobilizacji lub wybuchu wojny, a także opracowywanie rocznych planów tych świadczeń, 8) zbieranie i kompletowanie danych o nieruchomościach i usługach, które mogą być przedmiotem świadczeń osobistych i rzeczowych, 9) opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, 10) opracowywanie rocznych wytycznych oraz planu zasadniczych zamierzeń w zakresie wykonywania zadań obronnych, 11) opracowywanie, uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji planu operacyjnego funkcjonowania gminy, a także stosownych programów obronnych, 12) opracowywanie i uaktualnianie planu przygotowań służby zdrowia miasta i gminy na potrzeby obronne, 13) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Burmistrza miasta i gminy zapewniającego realizację zadańDo zadań stanowiska ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego oraz Spraw Mieszkaniowych należy: prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz tworzenie mieszkaniowego zasobu miasta i gminy, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, a w szczególności: 1) tworzenie formacji obrony cywilnej, 2) opracowywanie i aktualizacja zestawów zadań obronnych dla urzędu, przewidzianych do realizacji w poszczególnych okresach gotowości obronnej, 3) współpraca z jednostkami rządowymi, pozarządowymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań obrony cywilnej, ochrony ludności i przeciwdziałania nadzwyczajnym zagrożeniom, 4) realizowanie procesów decyzyjnych w sytuacjach kryzysowych, 5) koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych, 6) wystawianie wezwań do wykonywania świadczeń osobistych oraz etatowych i doraźnych świadczeń rzeczowych, 7) przyjmowanie i realizacja wniosków na świadczenia osobiste i doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie pokoju, jak również na świadczenia osobiste oraz doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie ogłoszenia mobilizacji lub wybuchu wojny, a także opracowywanie rocznych planów tych świadczeń, 8) zbieranie i kompletowanie danych o nieruchomościach i usługach, które mogą być przedmiotem świadczeń osobistych i rzeczowych, 9) opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, 10) opracowywanie rocznych wytycznych oraz planu zasadniczych zamierzeń w zakresie wykonywania zadań obronnych, 11) opracowywanie, uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji planu operacyjnego funkcjonowania gminy, a także stosownych programów obronnych, 12) opracowywanie i uaktualnianie planu przygotowań służby zdrowia miasta i gminy na potrzeby obronne, 13) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Burmistrza miasta i gminy zapewniającego realizację zadańDo zadań stanowiska ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego oraz Spraw Mieszkaniowych należy: prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz tworzenie mieszkaniowego zasobu miasta i gminy, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, a w szczególności: 1) tworzenie formacji obrony cywilnej, 2) opracowywanie i aktualizacja zestawów zadań obronnych dla urzędu, przewidzianych do realizacji w poszczególnych okresach gotowości obronnej, 3) współpraca z jednostkami rządowymi, pozarządowymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań obrony cywilnej, ochrony ludności i przeciwdziałania nadzwyczajnym zagrożeniom, 4) realizowanie procesów decyzyjnych w sytuacjach kryzysowych, 5) koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych, 6) wystawianie wezwań do wykonywania świadczeń osobistych oraz etatowych i doraźnych świadczeń rzeczowych, 7) przyjmowanie i realizacja wniosków na świadczenia osobiste i doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie pokoju, jak również na świadczenia osobiste oraz doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie ogłoszenia mobilizacji lub wybuchu wojny, a także opracowywanie rocznych planów tych świadczeń, 8) zbieranie i kompletowanie danych o nieruchomościach i usługach, które mogą być przedmiotem świadczeń osobistych i rzeczowych, 9) opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, 10) opracowywanie rocznych wytycznych oraz planu zasadniczych zamierzeń w zakresie wykonywania zadań obronnych, 11) opracowywanie, uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji planu operacyjnego funkcjonowania gminy, a także stosownych programów obronnych, 12) opracowywanie i uaktualnianie planu przygotowań służby zdrowia miasta i gminy na potrzeby obronne, 13) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Burmistrza miasta i gminy zapewniającego realizację zadańDo zadań stanowiska ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego oraz Spraw Mieszkaniowych należy: prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz tworzenie mieszkaniowego zasobu miasta i gminy, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, a w szczególności: 1) tworzenie formacji obrony cywilnej, 2) opracowywanie i aktualizacja zestawów zadań obronnych dla urzędu, przewidzianych do realizacji w poszczególnych okresach gotowości obronnej, 3) współpraca z jednostkami rządowymi, pozarządowymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań obrony cywilnej, ochrony ludności i przeciwdziałania nadzwyczajnym zagrożeniom, 4) realizowanie procesów decyzyjnych w sytuacjach kryzysowych, 5) koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych, 6) wystawianie wezwań do wykonywania świadczeń osobistych oraz etatowych i doraźnych świadczeń rzeczowych, 7) przyjmowanie i realizacja wniosków na świadczenia osobiste i doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie pokoju, jak również na świadczenia osobiste oraz doraźne świadczenia rzeczowe przewidziane do wykonywania w czasie ogłoszenia mobilizacji lub wybuchu wojny, a także opracowywanie rocznych planów tych świadczeń, 8) zbieranie i kompletowanie danych o nieruchomościach i usługach, które mogą być przedmiotem świadczeń osobistych i rzeczowych, 9) opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, 10) opracowywanie rocznych wytycznych oraz planu zasadniczych zamierzeń w zakresie wykonywania zadań obronnych, 11) opracowywanie, uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji planu operacyjnego funkcjonowania gminy, a także stosownych programów obronnych, 12) opracowywanie i uaktualnianie planu przygotowań służby zdrowia miasta i gminy na potrzeby obronne, 13) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Burmistrza miasta i gminy zapewniającego realizację zadań
|