wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: MIASTO I GMINA ŁOSICE

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa skrócona:
Symbol: RSO
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Miasta i Gminy
MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6
ŁOSICE 08-200
Komórka nadrzędna merytorycznie: BURMISTRZ MIASTA I GMINY
Komórka nadrzędna organizacyjnie: BURMISTRZ MIASTA I GMINY
Dni i godziny pracy: Poniedziałek - Piątek
godz. 7.30-15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Referatu Spraw Obywatelskich należą sprawy związane z ewidencją ludności, wydawaniem dowodów stwierdzających tożsamość, sprawy wojskowe, a w szczególności:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
2) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3) sporządzanie wydruków dla potrzeb poboru,
4) sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty,
5) prowadzenie rejestru wyborców oraz aktualizacja tego rejestru,
6) prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów,
7) współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym, Centralnym Biurem Adresowym i Wojskowymi Komendami Uzupełnień,
8) współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami,
9) udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
11) przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
12) prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych i zgromadzeń,
13) przyjmowanie obwieszczeń,
14) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o repatriacji w zakresie kompetencji organów gminy,
15) przygotowywanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
16) wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem przez zakłady pracy ewidencji dla potrzeb poboru,
17) udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu poboru,
18) prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
19) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o odroczenie poborowego i zwalnianie żołnierza z zasadniczej służby wojskowej w zakresie przewidzianym przepisami prawa,
20) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem żołnierzom i członkom ich rodzin zasiłków na utrzymanie rodziny oraz pokrywanie należności mieszkaniowych i opłat eksploatacyjnych,
21) współdziałanie z organamDo zadań Referatu Spraw Obywatelskich należą sprawy związane z ewidencją ludności, wydawaniem dowodów stwierdzających tożsamość, sprawy wojskowe, a w szczególności:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
2) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3) sporządzanie wydruków dla potrzeb poboru,
4) sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty,
5) prowadzenie rejestru wyborców oraz aktualizacja tego rejestru,
6) prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów,
7) współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym, Centralnym Biurem Adresowym i Wojskowymi Komendami Uzupełnień,
8) współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami,
9) udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
11) przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
12) prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych i zgromadzeń,
13) przyjmowanie obwieszczeń,
14) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o repatriacji w zakresie kompetencji organów gminy,
15) przygotowywanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
16) wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem przez zakłady pracy ewidencji dla potrzeb poboru,
17) udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu poboru,
18) prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
19) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o odroczenie poborowego i zwalnianie żołnierza z zasadniczej służby wojskowej w zakresie przewidzianym przepisami prawa,
20) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem żołnierzom i członkom ich rodzin zasiłków na utrzymanie rodziny oraz pokrywanie należności mieszkaniowych i opłat eksploatacyjnych,
21) współdziałanie z organamDo zadań Referatu Spraw Obywatelskich należą sprawy związane z ewidencją ludności, wydawaniem dowodów stwierdzających tożsamość, sprawy wojskowe, a w szczególności:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
2) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3) sporządzanie wydruków dla potrzeb poboru,
4) sporządzanie wydruków dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla potrzeb oświaty,
5) prowadzenie rejestru wyborców oraz aktualizacja tego rejestru,
6) prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów,
7) współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym, Centralnym Biurem Adresowym i Wojskowymi Komendami Uzupełnień,
8) współdziałanie w realizacji zadań związanych ze spisami,
9) udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
11) przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
12) prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych i zgromadzeń,
13) przyjmowanie obwieszczeń,
14) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o repatriacji w zakresie kompetencji organów gminy,
15) przygotowywanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
16) wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem przez zakłady pracy ewidencji dla potrzeb poboru,
17) udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu poboru,
18) prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
19) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o odroczenie poborowego i zwalnianie żołnierza z zasadniczej służby wojskowej w zakresie przewidzianym przepisami prawa,
20) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem żołnierzom i członkom ich rodzin zasiłków na utrzymanie rodziny oraz pokrywanie należności mieszkaniowych i opłat eksploatacyjnych,
21) współdziałanie z organam

 Kadra kierownicza:

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • NARODOWY SPIS POWSZEHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2011

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP MAŁGORZATA WOJCIESZUK
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji JOANNA GŁUCHOWSKA
Data wytworzenia informacji 2008-07-08
Data udostępnienia informacji 2008-07-08