wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: MIASTO I GMINA ŁOSICE

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Referat Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej
Nazwa skrócona:
Symbol: GPK
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Miasta i Gminy
MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6
ŁOSICE 08-200
Komórka nadrzędna merytorycznie: BURMISTRZ MIASTA I GMINY
Komórka nadrzędna organizacyjnie: BURMISTRZ MIASTA I GMINY
Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek
7.30-15.30
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności:
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów,
3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją,
z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach,
4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,
9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego,
10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych
- na zadania realizowane przez miasto i gminę:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej
oraz zmian personalnych w składzie Komisji,
b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi,
c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej,
d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności:
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów,
3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją,
z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach,
4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,
9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego,
10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych
- na zadania realizowane przez miasto i gminę:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej
oraz zmian personalnych w składzie Komisji,
b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi,
c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej,
d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności:
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów,
3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją,
z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach,
4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,
9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego,
10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych
- na zadania realizowane przez miasto i gminę:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej
oraz zmian personalnych w składzie Komisji,
b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi,
c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej,
d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności:
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów,
3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją,
z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach,
4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,
9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego,
10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych
- na zadania realizowane przez miasto i gminę:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej
oraz zmian personalnych w składzie Komisji,
b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi,
c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej,
d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,

 Kadra kierownicza:

Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Zagospodaroawnie przestrzenne
  • OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Łosice
  • PLANOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE
  • OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Łosice
  • ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE
  • OGŁOSZENIA

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP MAŁGORZATA WOJCIESZUK
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji JOANNA GŁUCHOWSKA
Data wytworzenia informacji 2008-07-09
Data udostępnienia informacji 2008-07-09