Zapisy uczniów do szkoły
1. Do klasy pierwszej przyjmuje się uczniów w wieku 7 lat według następujących zasad: a) Z urzędu - dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły, b) Na prośbę rodziców (prawnych opiekunów) - dzieci zamieszkałe poza obwodem, jeżeli są wolne miejsca, c) Dyrektor szkoły w miesiącach luty - marzec powiadamia pisemnie rodziców (prawnych opiekunów) dziecka o obowiązku dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły. d) Zapisy uczniów prowadzi się w kancelarii szkoły w terminie do 15 kwietnia roku szkolnego poprzedzającego naukę na podstawie dowodu tożsamości rodziców (prawnych opiekunów). e) W przypadku wolnych miejsc w danym oddziale klasy pierwszej po dokonaniu rekrutacji uczniów z obwodu szkoły dyrektor szkoły może wyrazić zgodę na przyjęcie dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły na pisemny wniosek rodziców (prawnych opiekunów), a o swojej decyzji powiadamia dyrektora szkoły w obwodzie, w którym mieszka dziecko. f) W pierwszym tygodniu czerwca roku szkolnego poprzedzającego naukę organizuje się na terenie szkoły spotkania dzieci i rodziców przyszłorocznych klas pierwszych z wychowawcami i dyrektorem szkoły. 2. Przyjmowanie uczniów do szkoły w trakcie realizacji obowiązku szkolnego odbywa się według zasad: a) Z urzędu przyjmowani są uczniowie mieszkający w obwodzie szkoły. b) Na pisemną prośbę rodziców (prawnych opiekunów) przyjmowane są dzieci zamieszkałe poza obwodem, jeżeli w danej klasie są wolne miejsca. c) Rodzice (prawni opiekunowie) wypełniają wniosek dotyczący przyjęcia ucznia oraz przedstawiają świadectwo ukończenia klasy programowo niższej zapisywanego dziecka. d) Do dokumentacji ucznia załącza się odpis arkusza ocen wydanego przez szkołę, z której uczeń odszedł. e) O decyzji przyjęcia do szkoły dyrektor szkoły powiadamia szkołę, z której uczeń przyszedł.
3. Rodzice (prawni opiekunowie) dziecka podlegającego obowiązkowi szkolnemu są obowiązani do: a) Dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły. b) Zapewnienia regularnego ucZapisy uczniów do szkoły
1. Do klasy pierwszej przyjmuje się uczniów w wieku 7 lat według następujących zasad: a) Z urzędu - dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły, b) Na prośbę rodziców (prawnych opiekunów) - dzieci zamieszkałe poza obwodem, jeżeli są wolne miejsca, c) Dyrektor szkoły w miesiącach luty - marzec powiadamia pisemnie rodziców (prawnych opiekunów) dziecka o obowiązku dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły. d) Zapisy uczniów prowadzi się w kancelarii szkoły w terminie do 15 kwietnia roku szkolnego poprzedzającego naukę na podstawie dowodu tożsamości rodziców (prawnych opiekunów). e) W przypadku wolnych miejsc w danym oddziale klasy pierwszej po dokonaniu rekrutacji uczniów z obwodu szkoły dyrektor szkoły może wyrazić zgodę na przyjęcie dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły na pisemny wniosek rodziców (prawnych opiekunów), a o swojej decyzji powiadamia dyrektora szkoły w obwodzie, w którym mieszka dziecko. f) W pierwszym tygodniu czerwca roku szkolnego poprzedzającego naukę organizuje się na terenie szkoły spotkania dzieci i rodziców przyszłorocznych klas pierwszych z wychowawcami i dyrektorem szkoły. 2. Przyjmowanie uczniów do szkoły w trakcie realizacji obowiązku szkolnego odbywa się według zasad: a) Z urzędu przyjmowani są uczniowie mieszkający w obwodzie szkoły. b) Na pisemną prośbę rodziców (prawnych opiekunów) przyjmowane są dzieci zamieszkałe poza obwodem, jeżeli w danej klasie są wolne miejsca. c) Rodzice (prawni opiekunowie) wypełniają wniosek dotyczący przyjęcia ucznia oraz przedstawiają świadectwo ukończenia klasy programowo niższej zapisywanego dziecka. d) Do dokumentacji ucznia załącza się odpis arkusza ocen wydanego przez szkołę, z której uczeń odszedł. e) O decyzji przyjęcia do szkoły dyrektor szkoły powiadamia szkołę, z której uczeń przyszedł.
3. Rodzice (prawni opiekunowie) dziecka podlegającego obowiązkowi szkolnemu są obowiązani do: a) Dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły. b) Zapewnienia regularnego ucZapisy uczniów do szkoły
1. Do klasy pierwszej przyjmuje się uczniów w wieku 7 lat według następujących zasad: a) Z urzędu - dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły, b) Na prośbę rodziców (prawnych opiekunów) - dzieci zamieszkałe poza obwodem, jeżeli są wolne miejsca, c) Dyrektor szkoły w miesiącach luty - marzec powiadamia pisemnie rodziców (prawnych opiekunów) dziecka o obowiązku dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły. d) Zapisy uczniów prowadzi się w kancelarii szkoły w terminie do 15 kwietnia roku szkolnego poprzedzającego naukę na podstawie dowodu tożsamości rodziców (prawnych opiekunów). e) W przypadku wolnych miejsc w danym oddziale klasy pierwszej po dokonaniu rekrutacji uczniów z obwodu szkoły dyrektor szkoły może wyrazić zgodę na przyjęcie dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły na pisemny wniosek rodziców (prawnych opiekunów), a o swojej decyzji powiadamia dyrektora szkoły w obwodzie, w którym mieszka dziecko. f) W pierwszym tygodniu czerwca roku szkolnego poprzedzającego naukę organizuje się na terenie szkoły spotkania dzieci i rodziców przyszłorocznych klas pierwszych z wychowawcami i dyrektorem szkoły. 2. Przyjmowanie uczniów do szkoły w trakcie realizacji obowiązku szkolnego odbywa się według zasad: a) Z urzędu przyjmowani są uczniowie mieszkający w obwodzie szkoły. b) Na pisemną prośbę rodziców (prawnych opiekunów) przyjmowane są dzieci zamieszkałe poza obwodem, jeżeli w danej klasie są wolne miejsca. c) Rodzice (prawni opiekunowie) wypełniają wniosek dotyczący przyjęcia ucznia oraz przedstawiają świadectwo ukończenia klasy programowo niższej zapisywanego dziecka. d) Do dokumentacji ucznia załącza się odpis arkusza ocen wydanego przez szkołę, z której uczeń odszedł. e) O decyzji przyjęcia do szkoły dyrektor szkoły powiadamia szkołę, z której uczeń przyszedł.
3. Rodzice (prawni opiekunowie) dziecka podlegającego obowiązkowi szkolnemu są obowiązani do: a) Dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły. b) Zapewnienia regularnego uc
|