Zasady rekrutacji do oddziałów przedszkolnych
1. Do oddziałów przedszkolnych przyjmuje się dzieci w wieku 6 lat zamieszkałe w obwodzie szkoły. 2. Dyrektor szkoły w miesiącach luty - marzec powiadamia pisemnie rodziców (prawnych opiekunów) o obowiązku dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do oddziału przedszkolnego. 3. Zapisy dzieci do oddziałów przedszkolnych prowadzi się w kancelarii szkoły w terminie do 15 kwietnia roku szkolnego poprzedzającego naukę, na podstawie dowodu tożsamości rodzica (prawnego opiekuna). 4. O przyjęciu dziecka do oddziału przedszkolnego szkoła informuje rodzica (prawnego opiekuna) Dziecka do 15 maja roku, w którym prowadzi się zapisy. 5. W przypadku nie przyjęcia dziecka z przyczyn organizacyjnych dyrektor szkoły powiadamia pisemnie rodzica (prawnego opiekuna). Kieruje rodziców w tej sprawie do Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Olsztyn. 6. W przypadku wolnych miejsc, po dokonaniu rekrutacji dzieci z obwodu szkoły, dyrektor szkoły może na pisemny wniosek rodziców (prawnych opiekunów) wyrazić zgodę na przyjęcie dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły.
|